آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

استعفا

از کارم استعفا دادم اومدم بیرون.فرسودگی این چهار ماه بیکاریش دیگه داشت غیر قابل تحمل میشد.شرکت هیچ پروژه ای تو دست نداشت و شرکت مادر هم به خاطر عملکرد بدشون دیگه علاقه ای به کار کردن با شرکت رو نداشت.
توی این یک ماهه اخیر یا شاهد استعفا بودیم یا اخراج یا عدم تمدید قراردادها.اون دونفری هم که مثل من تاپایان سال قرارداد داشتند از کارشون استعفا دادند که یکیشون برنامه نویس بود یکی مسوول فروش و بازرگانی فقط من بودم که کارمند ساده بودم.این مدت برای اینکه منو مجبور به اسعتفا کنند برخوردای بدی باهام میشد،دو هفته پیشم به دلیل خنده داری توبیخ کتبیم کردند!
روزای آخر یه نامه رو مستمسک قرار داده بود که اگه این نامه رو میخوای باید استعفاتو بنویسی!نامه مربوط میشد به 17 ماه سابقه ی کاریم تو تامین اجتماعی که کد موقت خورده بود.روزای آخر هم حکم زده بود که برم منشیش بشم دقیقا چیزی که می دونست من زیر بارش نمیرم!
عصبانی رفتم تو اتاقش و یکم حرفهامو زدم.این مدت جوری با همه ی ماها برخورد میشد انگار که ما باید به خاطر اینکه بیکار هستیم سر کار و داریم ازشون حقوق می گیریم روزی چند بار تعظیمشون کنیم، هی می گفتند برین خدارو شکر کنین!
من دو ماه تو شرکت این وضعیت رو داشتم، دیگه نتونستم تحمل کنم، تعجب می کردم از کسانیکه مدرکشون مرتبط بود و سعی برای پیدا کردن کار نمی کردند.
یکی از بچه ها که به خاطر اینکه حاضر نشده بود چادر سر کنه، چند ماه پیش اخراجش کرده بودند، با پیگیری و شکایت به وزارت کار تونست حقوق باقیماندشو تا آخر قراردادش بگیره اونم با رای دادگاه، ولی من تحمل بی احترامی تا اینکه اخراج بشم و برم دنبال شکایت رو، اونم از چنین آدمی نداشتم.
عقاید قرون وسطایی ای داشت، چند وقت پیش نامه معرفی نامه آبدارچیمونو برای وام امضا نکرد، می گفت مکروهه وام گرفتن!بیچاره آبدارچیمون هم که نیاز داشت به پول از دستش داشت جلز و ولز می کرد.
خیلی همه رو اذیت کرد هر کیو به نوعی .هر کیو دست می ذاشت رو حساسیتهاش تا خودش عاصی بشه و بذاره بر، .بهش گفتم شما که قصدتون اینه و کار ندارین چرا قرارداد یکساله میبندین پس!؟!
یاد مدیر عامل فهمیده و ملاحظه کار قبلی بخیر که قدرشو ندونستند بچه ها.

فعلا هم که مشغول جابجایی اثاث و کوچ به خونه ی جدید هستیم، بعدا باز باید بیفتم دنبال کار اونم تو این روزگار سخت که کار شده کیمیا! مهمترین حسنی که این زمان 4 ماهه داشت : یکی درمان اعتیاد اینترنتی بود! یکی هم افتادن روی روال ِ مدام ِ کتاب خوندن، اونم بعد از چند سال تنبلی مزمن!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger