آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

خداحافظ فوتبال!

دو خط نوشته در وبلاگ برای جلوگیری از حرف و حدیث نوشته می شود، قربه الی المجازی نویسان!

یکی از رشته های کاری پدر من داوری بین المللی فوتبال بوده و البته دوره ی مربیگری فوتبال که در فیفا گذروندن.این چند وقت تا اومدم در مورد جام جهانی نظر بدم، گفتم تو بشین سر جات حرفم نزن! حتما نظرات پدرتو داری میگی!این شد که ساکت شدم و حرفی نزدم و یک بلاگستان از خوندن نظرات من محروم موند!!!الانم رکسانا داره زیر لب میگه باز نرگس افتخارات پدرشو بیرون کشید!ولی خداییش اینهمه ساله با بابا فوتبال نگاه کردیم،هنوزآفسایدو یاد نگرفتم! پدر میگم به علت بی استعدادی نیست، دلایل روحی روانی هم داره که منم سریع حرفو عوض می کنم!!
حالا همه ی اینا یه ور، اومدم بگم آخه این ایتالیا چی داشت که دخترا براش سر و دست می شکوندن؟مگه مالدینی ندیدند؟یا پائولو روسی یا دونادونی که با اون شماره 17 نحسش(17 برای ایتالیا یی ها نحسه) پنالتی خراب کرد و زمان جوونی هامون حالمونو گرفت!؟
بازم ایتالیای سال 90 و غیره!
منکه هر چی تو فینال دقت کردم یه ایتالیای جذاب ندیدم!همه کچل و بد عنق!جشنشون هم که انقدر جلف بود وسطاش بلند شدم رفتم!
برزیل برام حکم ماشین بنزو داره، با اینکه از بی ام و خوشم میاد ولی نمیشه که از دیدن بنز هم لذت نبرد!که تو بازی آخرش در حد یه پیکان عمل کرد!
خب اینم از سلیقه منه، من تیم انگلیسو دوست دارم که همیشه هم حال آدمو می گیره، از تیمای سوسولی مثل ایتالیا خوشم نمیاد، به نظر من لیاقت قهرمانی نداشت!
زیدان بازیکن مورد علاقم بود که حالا شنیدم تروریست خوندتش اون ایتالیایی بی نزاکت!!این مطلب حسین به دلم نشست.هر چند که ما هیچوقت از استرس و فشاری که پشت صحنه ی بازی ها به چنین بازیکنانی تو زمین میاد خبر نداریم .
همونطور که خوندن خاطرات این افسر وظیفه، می تونه زاویه جدیدی از قضاوت به شما بده.


*ممنونم از احوال پرسی دوستان، کابوس هام هم قطع شده و قرص هارو به مرور کم کردم و قطعشون کردم، باید بگم حافظم به حالت عادی برگشته و تمرکزم.با اینکه خیلی تو خوردن و نخوردن قرص ها گیر کرده بودم ولی می بینم که کارم درست بوده و کمک خودشو کرد، فوایدش بیشتر از مضراتش بود تو اون دوره ی بد.
ولی مزه ی خواب بی کابوس یه چیز دیگه است ها!!

اینم یه نوشته ی پر انرژی.
امیدوارم دوستان تو کامنتها یکم خودشونو کنترل کنند!!!به خدا ثواب داره.

از تو نوشتن
آسان نبود
با تو شکفتم، سهل شد.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger