آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

پند باستانی

ترس به در می کوبد، عشق پاسخ می دهد و دیگر کسی پشت در نخواهد بود.


انقدر خوندن این جمله تو کتاب" 10راز رسیدن به آرامش" نوشته دکتر وین دایر، به من آرامش داد که همون لحظه با اس ام اس برای برخی دوستانم فرستادمش.
یکی از بچه ها جواب داد که یادم باشه حتما از خدا تشکر کنم، چون با این پیام کوتاه تو جوابی به حرفها و دلشوره های الان ِ من داد.
من خودم اس ام اسو بیشتر از خود صحبت با مویایل دوست دارم، مخصوصا که آدم می تونه تو همون لحظه حرف هایی رو به بقیه بزنه که رودر رو نمی تونه بزنه، ولی شاید براتون جالب باشه که ماهانه پنج میلیارد و 280 میلیون تومان و سالانه به طور تقریبی 360 میلیارد تومان در آمد نصیب اس ام اس مخابرات می شود.

خیلیه نه؟!چقدرش صرف بهبود کیفیت خطوط ارتباطی میشه خدا می دونه!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger