آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

همکاری با بلاگ نیوز


تصویر، هدیه ای که از طرف آقای علیمحمدی برای همکاری در بلاگ نیوز دریافت کردم.البته یکیش مال امیره.
پایینش اسم بلاگ نیوز و سال 2005-2006 حک شده که بوسیله یکی از دوستانشون به دستم رسید.

دستتون درد نکنه و از لطفتون ممنونم اقای علیمحمدی.

درسته که همکاری در بلاگ نیوز اول از هر چیزی تمرین یک فعالیت جمعی بود ولی خب ضعفها و مشکلات ومحاسن خودشو داشت.البته شاید بشه گفت بیشترین ناراحتی از طرف بقیه همکاران و ای میلاشون به آدم وارد می شد ولی هر چی باشه من خودم بلاگ نیوزو دوست دارم و درسته که دیگه کمتر وقتی برای ویرایش دارم ولی به خاطر لینک هایی که خیلی از اوقات از همکارانم و دوستان خود بلاگر و البته مطالب مفید و آموزندشون به دستم رسیده، اونجارو پر کردم.
وقتی هدیه رو که واقعا نشانی از همدلی بین خود بچه های بلاگ نیوزهست، با اسم سایت که پایینش حکاکی شده، به دستم رسید رو، دیدم، یاد اون لوح تشویقی افتادم که سال 81 به دستم نرسید اونم فقط به خاطر کینه توزی های رئیسه ی محترمم!
در سطح بیمارستان های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با 6 نفر دیگه، به عنوان فعالین در امر ترویج تغذیه با شیر مادر، کارمند نمونه شدیم.اون وقت تو تهران نباید تو مراسم شرکت می کردم به خاطر مخالفت رئیس، و حالا این هدیه از دانمارک باید دستم برسه!
آقای علیمحمدی و سعید خیلی برای این سایت زحمت کشیدند و امیدوارم در کنار بقیه دوستان ، بهتر و بهتر هم بشه.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger