آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

توبه نامه!

چند روز پیش یه آفلاین از دوستی داشتم، که این لینکو دانلود کن که یک فیلتر شکن قویه، و البته دنباله اش هم مثل بعضی وقتها پشتش نوشته شده بود که یه دعایی هم به جون ما بکن! تکیه کلامی که گاهی به کار می بره.
منم فایلو زدم اجرا بشه ولی ازونجایی که آنتی ویروسم قوی بود اجرا نشده بود،من این لینکو رو حساب اینکه اون دوست لینک الکی نمی ذاره برای همه ی اد لیستم فرستادم ومتوجه نشدم که فایل زیپه.
حالا نگو دوستمونو حک کردند و دوستانی که جزو لیست من بودندهم مورد این اتفاق قرار گرفتند.من از وقتی مطلع شدم بوسیله اس ام اس، آفلاین و حتی زنگ به شهرستان ها دوستانو خبر کردم که اون فایلو اجرا نکنند و یا پسورداشونو عوض کنند.اونایی که مثل من آنتی ویروسشون قوی بوده مشکلی پیش نیمده ولی بقول حکربزرگوار! 30 نفر تا حالا حک کرده و مدام گزارششونو برام آفلاین می ذاره.
این وسط خب خودم ناراحت شدم ولی برخی برخوردا دیگه شورشو در اورده.بابا منم مثل شماها می تونستم حک بشم، منم این وسط واسطه بودم.حالا همونایی که اگه من دوروز لینک نمی ذاشتم می گفتن دلمون تنگ لینکات میشه، میگن بدبختمون کردی!!!
واقعا با یه حک شدن آیدی، اونم وقتی منم مثل بقیه یه واسطه بودم وقصد شخصی نبوده، آدم بدبخت میشه؟!پس منم برم یقه ی اون دوستیو بگیرم که حک شده بوده که چرا آنتی ویروس نداشتی؟
من بین اینهمه لینک به قول خودتون جالب یه لینک ویروسی فرستادم، اونم نا خواسته، حالا موزیک فیلم عوض میشه و من میشم آدم بده ی بلاگستان!!!

خب آدم تو خوبی و خوشی نیست که اطرافیانشو می شناسه، همونطور که یادگیری و رشد تو اتفاقات ناراحت کننده است.
اینم بگم که شاید منم اگه جای بعضیا بودم ناراحت می شدم ولی خودمو کنترل میکردم و داشتن آنتی ویروس قویومسوولیتشو می پذیرفتم نه با حال گیری دیگری، چرا که دردسر حک شدنو یکبار چشیدم. درهر صورت ازین اشتباه ناخواسته عذر می خوام.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger