آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

از کتاب و موسیقی

* همیشه ازش لذت می بردم، حالا ازش می ترسم، بهش میگن تنهایی!
* من دقیقا دیگه ... ( تا حد امکان غلیظ تلفظ بشه)! بخورم بیام اینجا بنویسم حالم خوبه، این بار سومه که پشت سرش 180 درجه حالم بدتر میشه، خدا حفظش کنه اونیو که از خارج برام قطره چشم فرستاده، که باهاش راحت تر گریه کنم.

* متن قبلیو، آورا متوجه شد که چی گفتم، نفرت از کسی، اول خود آدمو از پا در میاره، اگرم خواستم خود کشی کنم، دریا خیلی شاعرانه تره!

*یکی از دوستانم گفت از کتاب ها یی که می خونم واز فیلم هایی که می بینم هم بنویسم. کتاب که فقط در حد خریدن شده و به زور شاید ماهی یه کتابو بخونم ولی در جریان کتاب های روز هستم و می خرم می ذارم کنار، ماه پیش کتاب " روزی که هزار بار عاشق شدم" که مجموعه داستان بود خوندم.
کتابی که دستمه الان عطر سنبل، عطر کاج ( الان صفحه اولشم!) که میگن مضمونی طنز داره و خاطرات زنی ایرانیست که ایرانو ترک کرده و در امریکا زندگی میکنه، یکی از دوستان در موردش نوشتند که در بلاگ نیوز لینکشونو گذاشتم.

در مورد فیلم هم بهترین فیلمی که دیدم 21 گرم بود که خیلی خیلی از دیدنش لذت بردم. تقاطع، و میل مبهم هوس با بازی مایکل داگلاس هم خوشم اومد.متاسفانه من به جزییات فیلم هایی که می گیرم و حتی اسم های خارجیشون و حتی به روز بودنشون، توجهی نمی کنم برای همین میگم ننوشتنم بهتر از نوشتنمه!
الان فیلم های خوب روز رو می تونین از وبلاگ ساحل افتاده هم در جریانش قرار بگیرید.
ولی نمی دونم چرا به موضوع خیانت، علاقه خاصی دارم چه در کتاب و چه در فیلم! مثل فیلم بی وفا که خیلی از دیدنش لذت بردم، یا کتاب های آلبا دسس پدس، مخصوصا عذاب وجدانش یا دفترچه ی ممنوعش!

*دیروز هم سی دی " موسیقی فیلم جاده ابریشم 2005 " کیهان کلهر و ژانو ژیپینگ رو خریدم و چون از ویولن سل خیلی استفاده شده، همون گیتار گنده ای که تهش یه سوزن بلنده!، من خیلی خوشم نیمد.ریتمش به نظر من آروم و گاهی کسل کننده است، البته بعضیاشم قشنگه.شاید براتون جالب باشه که آهنگ ها مربوط به زبان موسیقیایی هر کشوریه که در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و با موسیقی کیتارو که 25 سال پیش، برای مجموعه مستند جاده ابریشم ساخت، متفاوت است، اینم بگم، طراحی جلدش فوق العاده زیباست.

کار دیگه ای که تازه گوش کردم" راز و نیاز " هست که دو تا سی دیه .کاریه از زنده یاد جلیل شهناز و جواد معروفی و زنده باد! پرویز یا حقی، من به سفارش پدرم خریدمش و به قول دوستی، خوب که نه، کار عالی از آب در اومده.
میگما الان سی دی کیهان کلهر به ترک 10 رسیده همچینام بد نیست!8 هم قشنگ بود!
آخه یه باسواد باید تو موسیقی بیاد نظر بده، منکه فقط بلدم برداشت های احساسیم و لذتیمو بگم، وگرنه چه جوری می تونم کارای هنرمند باسوادی مثل " حسین علیزاده" رو نقد کنم یا روش نظر بدم؟؟
ولی هیچ کاریش نه " راز نو" میشه نه " به تماشای آب های سپید" واقعا شاهکارند، دو اثر شاید تکرار نشدنی!


*تنها معبد زرتشتیان، غیر از4 معبد در یزد درتهرانه، به نام ادریان که در فلکه دوم تهران پارس واقع شده، و در سال 1339 ساخته شده، مطلب بعدیم در مورد رستم باغ و معبد آدریانه.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger