آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

کمی از زندگی

دیشب انقدر خندیدم اونم به یه سوتی خودم که سردرد شدیدی گرفتم.گفتم بگم که چند روزیست که حالم بهتره و هیچ کس هم به اندازه خودم خوشحال نیست.سلامتی برای من خیلی مهمه، دیگه تحمل اونهمه استرس که بیشترش از ذهن خودم در می اومد از کنترلم خارج بود، حتی ازینکه وارد خونه می شدم و زنده بودم، خوشحال بودم.دوره ی خیلی بدی بود، الان امیدوارتر و بهترم.
البته کابوس های شبانه ادامه داره ولی کمی لطیف تر!

چند شب پیش دم صبح خواب می دیدم که دارم با یکی از نزدیکانم دعوای سختی می کنم، از یک مشاجره لفظی شروع شد تا به کتک کاری و پرتاب اشیا رسید!با صدای اس ام اس دوستی از خواب پریدم.جواب دادم و دوباره خوابیدم ادامه ی اون خوابو می دیدم که دارم با چاقو دنبال اون شخص می کنم! باز با صدای دیگری از خواب پریدم،در ادامه خواب، حسابی نزدیک شده بودم و کار داشت به قتل می کشید که باز از خواب پریدم.
کابوس به این سمجی ندیده بودم دیگه!

مثل این که دامنه اختلافات زناشویی به دنیای حیوانات هم کشیده شده! در قفس قناری های ما زن سالاری عجیبی حکمفرماست. به طوری که وقتی ماده قناری به بچه اش می خواد پرواز رو یاد بده، و پرنده نر میاد دخالت می کنه، اول از همه یه جیغ و داد میشنوه و بعد دو تا نوک محکم از جانب ماده دریافت می کنه.فقط وقتی من میرم و جوجه را از قفس بیرون میارم، قناری پدر چنان هیبت های وحشتناکی دم در قفس به خود می گیرد که زهره مون آب می شود!

تو ناهار خوری،یکی از همکارهای شرکت خیلی از شوهرش و خوشبختیش حرف می زد.کارهایی که از یک مرد با احساس و خیلی مهربون بر می اومد. هی گفت و من گفتم عجب جالبه که ادم بشنوه چنین مردایی هنوز هستند، ولی دیگران که قدیمی تر از من بودند هیچ عکس العملی نشون نمی دادند.
وقتی اومدیم توآسانسور به همکارم که خیلی با هم رفیقیم گفتم خانم فلانی چقدر از شوهرش تعریف کرد ولی شما همیشه بدی های زندگیتونو می گین، ادم مثل معما تو حرفهاتون باید نکات مثبت شوهراتونو بکشه بیرون و شمارو به تصدیق واداره.غش غش زد زیر خنده.گفتم چرا می خندین؟ گفت می دونی تو شرکت به خانم فلانی چی لقب دادند، دروغگوی بزرگ!!

یکی از صمیمی ترین دوست های من از دوران دبیرستان به خاطر رفت و آمد به دانشگاه ما با یکی از پسرهای همدوره ای من دوست شد و بعد از مدتی هم ازدواج کردند.
مادرم وقتی شنید که چنین اتفاقی افتاده گفت تو چرا عرضه نداشتی فلانیو تور کنی؟!!گفتم مامان ما اصلا به هم نمی خوردیم، حتی در مورد سینما و یا شعر هم تو انجمن حرف می زدیم به تفاهم نمی رسیدیم چه برسه به مسایل مهم تر !باز هر چی میشه مادرم میگه تو چرا عرضشو نداشتی؟!
هفته پیش که صاحب یه پسر شدند مادرم گفت آخرشم فلانی از تو زرنگ تر بود! نمی دونم تو چرا تورش نکردی!!!
یکی از دغدغه های اصلی هر کسی ازدواجه، ولی برای من خیلی ازاوقات، یه دغدغه ی تحمیلیه، جامعه خانواده فامیل...

این فصل چغاله بادوم امسال چرا تموم نمیشه؟!!فکر کنم حقوق یه ماهمو دادم تا حالا پای این خوردنی لذیذ!

رییس جمهور مملکتمون درپاسخ به سوال هزینه های بالای سفرهاشون به استانها فرمودند که" نهار نون و پنیر و چای شیرین می خورند و هیات همراه هم به تبع از ایشون همین کارو می کنند، البته خودشون حتی پنیر هم نمی خورند، شب ها هم فرصت شام خوردن ندارند! و دیگه هم گفتند که باجناق که فامیل نیست که اورد نشون سر کار! "
از نظر تغذیه ای دو ایراد بهشون وارده.ایشون احتمالا دارند به جای صبحانه نهار میل می کنند ودیگه این که چون حرفی از گردو به میان نیمده، باید بگم که خوردن پنیر تنها با نان، در درازمدت خنگی ایجاد می کند. وباز البته بهتر بود ایشون میان وعده های غذاییشونو عنوان می کردند وصد البته بهتر بود انقدر از دیدگاه شکمی به مسایل نگاه نکنند!چون بی شک هزینه سفرهای ایشون تنها به غذا مربوط نمیشه!
از نظر فامیل بازی هم باید بگم دوست من که از اقوام دورایشان هستند پریروز می گفتند که فامیل طردشون کردند چون هر بار کمکی ازشون خواستند گفتند من برای همه ی ملتم کار می کنم نه فامیلم!
به بیان دیگر همتونو می خوام به باد بدم نه فقط فامیلمو!
خب مردم هم حق دارند چنین کلیپ هایی بسازنند برای خنده!

فکر نمی کنین جریان ورود خانم ها به ورزشگاه و مخالفتش با برخورد با بد حجابی کمی مشکوکه!؟ یکم شبیه باج دادن نیست؟!اونم تو این اوضاع هر دم بیلی! این حرفارو یادتونه؟!!!
امروزم از رادیو شنیدم که فقط خانواده ها می تونند برن ورزشگاه و خانم های مجرد مجاز نیستند.اینم برای اینه که وقتی تماشاگران دارند فحش های بد میدن پدر یا مادرتون حرفو به مسایلی چون ازدواج! و مسایل هسته ای بکشونن تا حواس شما پرت بشه و دچار انحراف نشین! یا شایدم به نحو لطیفی اون دری وری های تماشاگر نماها! رو براتون ترجمه کنند!
فکر کنم چند وقت دیگه واردات کاه و یونجه از طریق دولت به ایران افزایش پیدا کنه!واقعا انقدر شبیه گوسفندیم ما؟!

هی میرم میام لینک اضافه می کنم حیفم میاد نخندین!اینکه اخرش بود، تا حالا موقع دیدن فوتبال داشتیم گناه می کردیم و نمی دونستیم.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger