آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن


این یک صفحه از دفترچه شرکتی بود که برای تبریک عید فرستاده شده بود به اینجا،از سلیقه شون خیلی خوشم اومد، یه ابتکار بود، بیشتر جملات هم دو زبانه و با جملاتی بکربود.
یکی از جملاتش رو هم در " یه حرف، یه روزنه " نوشتم.

من از31 سالگی خیلی هم خوشم میاد، ناراحت دهه بیست هم نیستم.نمی دونم چرا دلداریم میدن بعضیا!!!این سن یه بلوغی داره که انگار تازه خودت می خوای مهار خیلی مسایلو تو زندگیت به دست بگیری، شاید بار مسوولیت نسبت به خودت که بوده و هست بیشتر میشه ولی انگارتسلط بیشتری داری به خاطر تجربه های ریز ریزی که داری به دست میاری، حالا هر کی بر اساس محیطی که توش قرار گرفته.
البته خودمونیم، در عمل همه ی اینا سختر و پیچیده تر میشه تا در حد شعار!

ازهمه ی دوستانم ممنونم، ازهر کسی که در روز تولدم، به نحوی، شمعی روشن کردند، اینا شمع هایی نیست که من بخوام فوتشون کنم!!
قناری کوچکم هم بعد مدت ها بالاخره یه جوجه هدیه کرد، اینو خانواده هایی که حیوون دوستند مزشو می فهمند!
من اگه زیر شاخه رشته ام، تغذیه باغ وحش هم داشت بدون شک می رفتم تو اون شاخه!از خوبیاشم اینه که خیلی نمی تونی به غذاهاشون ناخنک بزنی و اضافه وزن بگیری!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger