آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

دست دادن به شیوه پنج ستاره!

در هنگام دست دادن حتما:

1 / ابتدا با چشمان خود تماس برقرار کنید

2 / با پرده میان انگشتان تماس برقرار کنید( فرض کنید دست شما، مانند پای اردک است.پرده قسمتی است که میان انگشتان اردک قرار گرفته است. در مورد شما، پرده، میان شست و انگشت اشاره شما قرار دارد.دست خود را آن قدر در دست طرف مقابل پیش ییرید که پرده میان انگشتی شما یه نشانه دوستی، بر پرده میان انگشتی طرف مقابل تان فشار اورد.)

3 / فشار خفیفی بر اسخوان های پشت دست طرف مقابل وارد کنید.

4 / کف دست های شما باید به اندازه ای به هم نزدیک باشد، که یک تیله در میان دست های شما و مخاطبتان قرار گیرد.

5 / کف دست های شما نسبت به زمین باید در حالت عمود قرار بگیرد.
اگر در هنگام دست دادن، دست خود را طوری پیش ببرید که یند انگشتان شما از هم گشوده و کف دست تان رو به پایین قرار گرفته باشد، بدین معنی است، «شما برتر هستید»و اگر کف دست تان رو به بالا باشد، حالت خواهش و نیاز را تداعی می کند.

این مطلب در لاغرترین کتابی که عید، عیدی گرفتم خوندم! با عنوان " چگونه مردم را به خود جذب کنیم" نوشته ی لیل لوندز، خیلی هم کوچه بازاری نیست. بعضی نکاتش که برام جالب بود.

مطالب کامل تر و جامع تر دراین موارد کتاب" روانشناسی ارتباطات وبدن" و کتاب" زبان بدن" نوشته آلن پیز نوشته شده.
تا جایی که یادم میاد از نوع دست دادن آدم ها، توجهم بهشون در دیدار اول جلب شده. به طور مثال ،بعضیا که بهش میگن " ماهی لغزنده" که در خانم ها بیشتر شایعه ، نصف کف دستشونو به زور در دست مقابل قرار می دهند!که این یا به این معنیه که شخص علاقه چندانی به آشنایی با شما نداره و یا خودش از اعتماد بنفس لازم برخوردار نیست یا تحت تاثیر شما قرار نگرفته.

تو این مدتی که می ریم والیبال و بسکتبال باز می کنیم، شست دست راستم درد گرفته، همکارخانمی داریم که هنگام دست دادن دستتو به شدت می گیره و به سفتی فشار میده و یکبار بالا و پایین می بره.
این دست دادن برا من صبح ها شده عذاب الیم! و برای اینکه درد کمتری به شستم وارد بشه تا جایی که میشه باید جدا از دستم بالا بگیرم که خب خیلی منظره خوشایندی نداره دیگه!!!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger