آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

در آغوشم بگیر

به چند دلیل دلم می خواست فیلم" خیلی دور، خیلی نزدیک" رو می دیدم ولی از پرده سینما قسمت نشد.
امسال تلویزیون دست و دل بازی کرده و منتظر دیدن دوباره " بید مجنون" و" رژه پنگوین ها" که در اسکار هم جایزه گرفت، هم هستم.

سی دی موسیقی زیباشو، که بارها گوش کرده بودم و اون گفتگوی دونفره زیبا در مورد ستاره ها و سحابی.
سوژه خاصش والبته اینکه ، سه نفر بهم گفته بودند که شخصیت دختره،تو فیلم، مارو یاد تو انداخته بود، ولی یه جاش رو که دیدم ها...من اگه جای دختره بودم به جای صحبت با اون پسره می رفتم پدررو که داشت گریه می کرد، بغل می کردم.
کتاب زیبایی در بازار هست به نام" در آغوشم بگیر" نوشته میکال اسنانیت، نشر مرکز

یه تیکه اش نوشته:
زبان آغوش ها نزد انسان ها، بس گسترده است
توانایی های آن
پایانی ندارد.

مثلا بعضی ها دوست دارند
سراپای هم را در آغوش بگیرند.

بعضی ها نرم و سبک فقط با سر انگشتان

بعضی ها بی هیچ تماس و نوازشی
تنها با نگاه،
در آغوش گرفتنی که دیگران نمی توانند ببینند.


پی نوشت!
از رکسانا که در مورد شباهت دختره با خودم پرسیده بودم، گفته بود نه خیلی، به نظرم یکمی، احمق می زد!!!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger