آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

وفادار مثل سگ

بهش گفتم خیلی انسانی، خیلی خری که اینو نمی فهمی!!!
*
آهنگ خاصی داره این بلاگ متفاوت
*
قبل تحویل سال مهم ترین تصمیم سال 85، که بر خلاف 84 می باشد، به خانواده اعلام می شود، تجرد و کار و کار.
تحویل سال، خنده،عکس، سال های قبل، انقدر ادم ماچ می کنم که هی فکر می کنم یکی جا مونده! مثل عزیز که هی میگه هنوز 50 تومنی لای قرآنم مونده!

زنگ در خونه عمه زده میشه، دم در به شوهرعمم می گم من درو باز میکنم این بار، در باز کردن همانا و جیغ و داد خانواده عمو همانا!گفته بودند هر کی درو باز کرد، امسال عروس بشه!
خفه شدم بسکه این دعارو شنیدم!
چند سال پیش یکی از مهمونهای ما که خیلی مومن بود، برای عید دیدنی که اومد خونه ی ما، به جای تبریک سال نوکه تو ایام محرم بود، گفت لعنت بر یزید!منم که هول کرده بودم گفتم و سلام بر حسین!


راستی قدر چهره خاتمی رو بعد تحویل سال دونستین یا نه!؟؟

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger