آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

شوک بهتر است یا بحران؟!

کاملا شخصی

می دونی هنوز تو شوکم، شاید شوک، بهتراز آشفتگیه، آروم تری، تصمیمات بد کم تر به ذهنت میاد و یه جوری انگار حرکاتت مثل تقدیر از روی ماشین حساب انجام میشه.
بدتر از همه ی اون زجری که کشیدی اینه که حال تو اونی نیست که بخوای من یا ...باور کنیم! نمی دونم چرا بعضی از خانم ها وقتی تو نوشتن، دروغ می نویسند ، حتا از حالت فاصله گذاریشون و مکث هاشون می تونی بفهمی که دارند دروغ میگن!
نه تو الان خوبی نه من، هر کدوم با دلایل خودمون...می دونم تو قرار بود چی باشی، برای من.

اون روز تو اتاق آقا محسن، وقتی با چشم هایی که دیگه با گریه همش می خواد بسته باشه که هیچ روزنه ایو نبینه، یا به قول دکترروزی که دیگه نمی تونه ببینه، خیره شده بودم به برج های بیرون ساختمان و می گفتم این قرص ها انگار بی فایده است، اون هی می گفت این منحنیو ببین، تو اگه این قرص هارو نخورده بودی الان اینجای منحنی بودی، نگاه می کنم فاصله چندانی با خط صفر نداره، آخرشم میگه، یعنی بین ما نبودی، پس بهتری!

به قول دوست حسن شاید بهتره به هر چیزی مثل یک سیب گازی بزنیم و بریم، بارون میاد، بوی بارون هم باهاشه، ولی رعد و برقاش بدجور ازار می ده!
دیدی؟ فصل گل نرگس، زود تموم میشه،اونم وقتی پیام آور بهار میشه! رفت تا سال بعد، الان بوی بهار وعطر نارنج و هوس و تمنا میاد.

* باور کن، دلم می خواد اون ای میل آخر اون خانم، تمام و کامل روزی واقعیت پیدا کنه.
* درد من از فهمیدن دروغ هاست، ولی منم نقش خودمو خوب بلدم بازی کنم
*. امروز هر احساس خاصیو نسبت به هر کسی دیلیت کردم، باشد برای روزگاری بهتر، شاید گه گداری، پیچکی از خاطره ها
* بدم اومده از خودم، با نوشته های من طبیعیه که هر کسی فکر کنه شاید دارم یک طرفه قضاوت می کنم و یا تو ارتباطات انسانیم مشکل دارم.
* 2 روز زمان خوبیه برای از شوک در اومدن، وامروز وفردا هم روز دیگریه .
* بعضیا یا برای تنهایی آفریده شده اند یا برای وداع، بهتره بپذیرمش.
* کاش مهت ناز کند تا من نازنینت نباشم.
* امسال سال کاره، یادم می مونه.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger