آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

والیبال بلاگی!

چند روز پیش گفتم که 5 شنبه ها می ریم والیبال بازی تو محوطه باز.
الان چند بلاگریم و من و رکسانا، پیش خودمون فکر کردیم که یکم وسعتش بدیم.اگر قبلا دعوتتون می کردم بریم تو رستوران سارا و بخور بخور، این بار دعوتتون می کنم که با ظاهری نه چندان شیک! که مشابه رستوران و کافی شاپ بازی نیست! بریم دورهم بازی ای بکنیم و خوش باشیم.
محدوده پارکی که برای بازی می ریم فعلا جاش ثابته، محدوده اش هم به دلایل امنیتی ، سیاسی، تیکه ای و هسته ای بین تجریش و سید خندانه!
در صورت تایید صلاحیت! حضور شمارو در محیطی بلاگری_ خانوادگی_ و ورزشی، پذیرا خواهیم شد.
هدف اصلیمان، خنده و نشاط روحی و جسمیه، نه تعداد نسوان و یا مردان!
زمان ، پنج شنبه ها، قرار ساعت 30/2 تا 3 بعدازظهر.
ای میل من هم که اون بالا هست، هم من و هم رکسانا( باغ بی برگی) هماهنگ می کنیم.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger