آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

روزنه ای پشت ابر

از هزار و یک روزنه
نمی‌آید امیدی
لبخند که می‌زنی
مژده می‌دهد
عطر هزار نرگس را

قمشه ای میگه، سه شنبه درعرفان اسلامی روزعشق نامیده میشه، امسال روزعشاق خارجی افتاده روی محرم وصفر ما!
دو روایتی هم که شده یکی امروزه یکیم فکر کنم 29 اسفند، دیگه نوراعلی نوره!

با رکسی قدم زنان می آییم، ازپیاده روسرازیر میشیم به طرف میدون، رکسی میگه بالاخره ولنتاین فرداست یا پس فرداست؟بهش میگم برای برنامه ریزی هولی ؟!
خب با یه سری عشاقمون، فردا قرارمی ذاریم بقیه رو پس فردا که زمان کم نیاد،نفری یه ساعت کافیه!
کلی شر و ور می گیم ومی خندیم ولی شبش...
دستمال سه لایه صورتی چشمک برای گریه های من مامن خوبین! ولی نادرابراهیمی هم راست میگه: دستمال های مرطوب تسکین دهنده ی دردهای بزرگ نیستند.

کلی مطلب نوشتم ولی همش غم داشت برای رکسی که خوندم، راحت شدم گفتم ننویسم بهتره، واقعا به قول خودش کی فکر میکنه سهم من تو اون ماجراها چقدرکم بوده.اونم تو این مجازستان که عشاق کذاییشونو می کشند و عزاداری به پا می کنند و یا مریضی می گیرند و پر از دروغ و کماهای عاطفیه.

این سه شنبه برای من " روز عشق" نیست، بوی گند تنهایی میاد و تو برای همیشه از من دوری...طلوع امروز، صدای خنده هامو اورده پایین و نوای دل من از سکوت نبود تو پر میشه.
سکوت من هق هق منست.

اوه اوه چه شاعرانه شد!!!

بابا من خودم یه خرس گنده ام با یه قلب قرمز، خودمو هدیه میکنم به خودم!!!


*راستش دلم نمی خواد ناراحتتون کنم ولی می خوام یه واقعیتی براتون تعریف کنم شاید انرژی مثبتی یا روزنه ای باز بشه.
یکی از اقوام ما دختر 22 ساله ای بود که 4 سال پیش تو اتوبان کرج، موقع سبقت از یه کامیون ، پرایدش چپ کرد و از گردن به پایین قطع نخاع شد.
حتا حرف هم نمی تونه بزنه، پدرش مرد بسیار ثروتمندیه و خیلی کشورهای زیادی بردتش ولی نتونستند کاری براش بکنند دو تا پرستار داره و فقط با چونش میتونه رو کیبورد چیزایی بنویسه و با یک بلوزآهنین می تونه بشینه.
ولی یه چیزی که خیلی جالب و حیرت آوره ، اینه که هنوز 3 ماه ازین حادثه نمی گذشت که دوست پسرش، عقدش کرد وباهاش ازدواج کرد.بماند که ما از لحظه ی عقد چیا که نشنیدیم و چطوری خانواده پسر، قرص و محکم از پسرشون که تحصیلکرده و خشگل هم هست حمایت کردند و پا به پای تصمیمش اومدند.
هر کسی شنید گفتند حتما به خاطر پول دختره است که بعدا فهمیدیم این پسره، تک پسر یه خانواده ی پولداره، یعنی پولدارترازاینا!
4 ساله ازین ازدواج عجیب می گذره و هر کی می رسه می پرسه پسره هنوز هست؟!!!
و عجیبه که این فرشته، با علاقه زیادی همه کارای دختره رو می کنه، پا به پاش به کشورهای خارجی میره، سفر می برتش و هر جایی که میگن شفا میدن، می برتش، و با اطمینان عجیبی دایم میگه مژگان خوب میشه .
اون وقت چه پسرایی که ...


*دست به گردنم می کشم، روی زنجیری که خودت با شوق، چنین روزی برام بستی، فقط گل نرگس براش نخر، شاید حس کنه غممونو.
میاد اونی که باید بیاد...این بوی گس تنهایی هم میره، شاید از نبودنت شاعر شدم!آدم چه ساده است که فکر می کنه، عشق فراموش شدنیه.


به قول گوگوش:
همین حسی که دارم
حتا وقتی از تو دور دورم تلخ و بیمارم
چقدر خوبه،چقدر خوبه
.......

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger