آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

گپی با آجودان!

موقع رفتن به ترمینال برای رفتن به شهر زادگاه، معظم!2تا از خواهرزاده هام هم همراهیم می کردند. رنج سنی 21 و 18 و پسر، ما هم یه کاره سوار ماشینی شدیم که راننده، مامور نیروی انتظامی از آب در اومد!
اصلا ماشین گیر نمی اومد ولی یه پراید با یه مرد ته ریش دار تا مقصدمون که مسیری طولانی هم بود ترمز کرد.
تو ماشین خواهرزاده ام به شوخی گفت شما مسیر بعدیتون بعد از ترمینال، قم نیست؟!مرده خندید و گفت نه، من از نیروهای انتظامی ام و به ما گفتند 4 روز رو، در حالت آماده باش باشیم و از تهران خارج نشیم وگرنه خیلی نیاز به سفر داشتم.
سر صحبت باز شد وازاونجا که آدمی نبود که اهل افراط و تفریط باشه، جبهه بگیره و یا بحث کنه، تو اون حدود 2 ساعت از همصحبتی باهاش لذت بردم.
حرف هاش رو می ذارم هر جور مایل بودین خودتون قضاوت کنین .

در مورد احمدی نژاد می گفت حتا خود ما هم وقتی می فهمیم می خواد بره شهری می زنیم تو سرمون، میگیم این الان میره یه بلوا به پا می کنه، قیمت بورس که جا به جا تغییر میکنه و ...به نظر خود ماها اگه رفسنجانی می اومد رابطمون با امریکا بهتر می شد و اقتصاد هم.سیاست آدم حیله گر و تیز می خواد که این نیست.

از دوره دوم ریاست جمهوری خاتمی می گفت که در حد خیانت می دونست و از لطمه ای که به بورس و اقتصاد زد.
از گنجی ازش پرسیدم گفت آخرین خبری که ازش دارم اینه که با سند آزاد شده و بحثو عوض کرد!

گفت سختی کار ما زیاده، مردم خیلی دوسمون ندارند و مرتب هم با خانواده متهمین سرو کار داریم و این تو روح و روانمون اثر بدی گذاشته.من الان چند روزیه از پستم، استعفا دادم و گفتم هر جا منو بفرستین ولی جایی که با این چیزا در گیر نباشم.
می گفت خودشون آمار گرفتند 70 % پرسنل نیروی انتظامی اختلال روانی داره اون وقت چه طور می تونند حافظ امنیت مردم باشند؟! ما یه هفته نیروی انتظامی جشن داشتیم یه نیمه شعبان که جناب رییس جمهور گفتند ازین ببعد با هزینه خودشون باید جشن بگیرن و ...می گفت با این استرس کاری و شرایط ما تفریحی امکاناتی چیزی به ما اضافه که نکرده، اومده گرفته.

می گفت برداشتند الگانس های 70 میلیونی انداختند زیر پای جوون های مردم برای حفظ امنیت!
یکی از بچه ها تو جاده، ماشین دیگه ای بهش زده بود ، یک هفته تو بازداشت بود و بعد هم تمام خسارتو خود اون جوون داد.حالا وقتی قراره ویراژ بده دنبال قاچاقچی، فکرشو بکنین با چه اعصابی باید این کارو بکنه؟!خب اونم اون احساس مسوولیت رو نمی کنه و حق داره.


برگشتنه هم، بغل دستیم تو اتوبوس یه خانمه بود ازخدام های حرم امام رضا، ازش در مورد اون سگه پرسیدم گفت اصلا قضیه کلاهبرداری نبوده، دو نفر از خداما می گفتند هر چی می خواستیم بریم طرفش که بیرونش کنیم، انگار پاهامون چسبیده بود به زمین.گفت اونجا بودم دیدم چه گریه ای هم می کرد ولی وقتی رفت، تمام مسیرو آب کشیدیم ، چون سگ نجسه!!
ولی خودمون که دور هم جمع می شدیم می گفتیم، سگه اومده گفته یا امام رضا یا این آخوندارو شبیه من کن، یا منو یه آخوند تو ایران کن!!!

آخ که چقدر ازین تعطیلاتم تو قم اونم تاسوعا عاشورا حرف تو دلمه!

*دکترم بهم گفته با شرایطی که تو داشتی، بهترین عکس العملت افسردگی می تونسته باشه. من وقتی تو جمعم معمولا خیلی سرحالم، هم وانمود می کنم و هم از بودن با بقیه لذت می برم.دلیلی نداره که بشینم غر بزنم و زار بزنم.وقتی میگن تو بیخودی داری خودتو افسرده نشون میدی حرصم می گیره! انگار ادم مرض داره!

به قول رییسمون خیلی بلاست، برگشت بهم گفت تو اگه احساساتتو نشون ندی مریض میشی، راست میگه به قول دوستام من برای زندگی تو ایران ساخته نشدم.من دلم میخواد صبح به پلیس سر چهارراهمون بگم هی سلام صبح به خیر، و خیره نگام نکنه!با رفتگرمون گپ بزنم یابتونم حرفموبا ادم ها راحت بزنم و یا ادم های با ظرفیت دوروبرم زیاد باشه.
به خاطر خلاقیت هام مورد توجه قرار بگیرم و ذوق و سلیقمو بهم گوشزد کنند، به همون مقداری که هست نه این که مدام تو ذوقم بخوره.
من پتانسیلی که برای عشق ورزیدن دارم زیادی زده بالا، و من هی گیر میدم به درو دیوار غیر از آدم ها!
یه جور حس گندیدن........

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger