آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

معما


این یک عکس تبلیغاتیه، می تونین حدس برنین تبلیغ چیه؟!!!!

*اگه دیدینش، لطفا نگین!!!
من و دوست صمیمیم نشسته بودیم تو راه پله ها، که این آگهیو ازلای درخونه انداختند تو، خواهر دوست من هم کنکوریه ، و دنبال معلم خصوصی میگشت برای کلاس عربی چون اصلا به عربی علاقه نداشت.
خلاصه براتون بگم که این آقا با عکسش، تبلیغ کلاس تدریس خصوصی عربی رو کرده، اونم در سطح گسترده، و کلی سوژه شد برای خندیدن ما. جالبی قضیه این بود که از 4 نفری که برای درصدهای بالا تو برگه اش اسم برده بود ، 3 تاشون دختر بودند!
تبلیغات اونم با چهره!،واقعا به نظر من با خلاقیت زیادی سرو کار داره !ولی اینکه از چهره و این ژست های هنری برای تبلیغ تدریس اونم عربی و نه دروس هنری دانشگاهی استفاده بشه خیلیه!!!احتمالا رقص شمشیر رو هم یادشون میده که نکات بیشتر تو ذهنشون جا بیفته ولی من باشم هیچی از درس نمی فهمم!!!
واقعا همون ضرب المثل....چه ربطی داره به شقیقه!
خواهر دوست منم خیلی خشگله و چشم های طوسی بی نهایت قشنگی داره، بهش می گفتم اگه کلاس بری احتمالا یه ازدواج ممکنه پیش بیاد و کنکورو بی خیال و ...
ولی خودمونیم واقعا یعنی که چی !!!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger