آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

لیلی من کو؟!

یکی از داروهام توش کلمه " ناز" به کار رفته، یکی از داروهام با کلمه" هالو" شروع میشه!
دکتره فهمید "هالوی نازی ام "که دارم به جنون کشیده میشم و برام قرص ضد جنون تجویز کرده!!!
ولی یه چیزی که واقعا منو مجنون کرده اینه که من بالاخره 6 ماه باید این کوفتیارو بخورم یا نه؟
یکی میگه بخور برات خوبه، خوب میشی، یکی میگه سمه بدتر روانی میشی!
چشمهام پف کرده وحالتش عوض شده!2 کیلو وزن کم کرده ام این 10 روزه و از روشنایی و شلوغی بدم میاد!چند روز پیش هم نزدیک بود یه راننده تاکسی رو بکشمش به خاطر 50 تومن پول! بعضیا هم حاضر نیستند قبول کنن من حالم بده و کوچه علی چپ بن بست بود! شرکتمونم به سلامتی و مبارکی و میمونی، سهامشو شرکت مادر خریده و اسفند بیکار میشم و یه ترس قلمبه الان بالا سرمه که سعی می کنم سرمو بالا نیارم که ببینمش!!کابوسامم شروع شده باز و ...
بعد توقع دارین یه قمی دیوونه بیاد بگه چی شد من منبر نشین شدم!؟؟
آدم رازهای مهم زندگیشو که به این راحتی نمیگه، بیخود نیست که همتون به خون ما قمیا تشنه این!مخصوصا اراکیا!

یه بار یکی از روحانیون قمی(اسمشو نمیگم!) برگشت گفت: چون خاک قم، نمک زیاد داره، خیار بکارین تا خیار شور در بیاد! حالا منم دارم فکر میکنم پا بذارم روی این 1001 روزنه جلو روم و به ملکوت اعلی برسم! ربطشو شماها که نمی فهمین، خودمم نمی فهمم! فقط لیلی منو اگه پیدا کردین لطفا مثل لیلی داستان فردوسی بی ریخت نباشه!
لیلی و مجنون مال فردوسی بود دیگه نه! یا شکسپیر؟!

تیرماه سال 74 شب کنکور دانشگاه آزادم برای عیادت کسی " بیمارستان مهرگان" بودم و تا صبح پای درد دل زن اون شخص!
برای طرحم هم اول رفتم سراغ تیمارستان ها، بسکه علاقه داشتم که این محیط هارو تجربه کنم ولی قبولم نکردند چون می خواستند مجانی طرحمو بگذرونم ! تو بیمارستان "روزبه" کم مونده بود فکر کنم یه ماده الاغم که حاضرم 2سال مجانی برای گرفتن برگه طرح غیراجباری کار کنم! شایدم فکر کردند دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید و تیمارستانشونو به هم بریزم!
ولی مثل اینکه اینجور که پیش میره نیازی به این کارا نیست، مسیر طبیعیشو داره به سمت تیمارستان طی میکنه! فقط لطف کنید یه تیمارستان با فضای عشقولانه مختلط معرفی کنید که یکم بهم خوش بگذره! قرار پیتزا خوری بعدیو اونج می ذارم که شما هم درس عبرتی از عاقبت یه بلاگر بگیرین!!

*اینا محض شوخیه! وگرنه من یه پا دیوونه بودم! منتها دوبار در سال بود که هر بار ، 6 ماه طول می کشید.
**نازخاتون پریشب از فرانسه زنگ زد و با سورپریزش کمی وضعمو حادتر کرد!مثل اینکه جنبه ام کم شده.
از اول تا آخرشم خندید، مگه حرف زد این دختراصفهونی با اون لهجه اش!خیلی خانمی دختر.
***غیر از حرف های امام جمعه ها و نمایندگان مجلس، لطفا منابع خوندنی برای ختدیدن معرفی کنین!!
****دفعه پیش یکنفر برا من رفت بالا منبر و بعدشم منبرو برداشت با خودش برد که من دیگه بالا منبر نرم، موندم چه حکمی براش صادر کنم، آخه قمی بی منبر مثل آخوند بی عمامه است!

دلا دیوانه شو که دیوانگی ویزیت 12 تومنی داره برای بیست دقیقه !
روانپزشک شاعر!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger