آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

بقول عمو علی غر!

یه عکس خشگل برای کریسمس توی یکی از پاساژ های ونک گرفته بودم که رو هارد کامپیوتر خونه جا مونده حیف شد.
سال نو رو به مسیحیان داخل و خارج از ایران تبریک میگم.
امید، صلح، شادی، موفقیت، سلامتی، خنده، ازدواج، سر بلندی، ارامش، همراهان موافق، موسیقی خوب، سفرای خوب، کتابای خوب، پیشرفت، اقتدار، اعتماد بنفس.....براتون آرزو می کنم.

فکر کنم اگه مسیحی بودم انقدر بیدار می نشستم تا بابا نوئل رو ببینم و فقط برم تو بغلش، هیچی ازش نمی خواستم.اون وقت فکر کنم نوبت هیچ خونه ی دیگه ای نمی رسید که سراغشون بره!


چند روز پیش وقتی تو اوج گریه شماره اش روموبایل افتاد و صدامو شنید، گفت من انرژی مثبت برات می فرستم و ال میکنم و بل می کنم.تو دلم گفتم آخه خره انرژی مثبت می خوام چیکار!من دلم میخواد تو آغوش بقیه، فقط احساس امنیت کنم.
ذهنمو که خوند گفت نرگس جان تو خواسته ای از من داری؟ می خوای بیام پیشت، کنار من گریه کنی؟
برگشتم گفتم نه ممنون کاری ندارم، همون انرژی کافیه.
مثل سگ داشتم دروغ می گفتم!

اونی که جنبه داره شعور نداره.
اونی که شعور داره، جنبه نداره.
اونیم که جنبه و شعور رو با هم داره توجه و محبت نداره...
آخرشم نفهمیدم کدوماش مهمتره.


من تا مدتی اینجا هر چی دلم خواست می نویسم.فکر نکنم بیشترش از اوضاعی باشه که همش داره بدتر میشه.
یه زودپزی بودم که حالا سوپاپشو برداشتند و داره فوران میکنه، جز تیکه های داغ هم، رو سر کسی چیزی نمی ریزه!شایدم مثل اون نوشته" طنز عشرت" یکهو چیزی به ذهنم بیاد و بنویسم.
فقط به خودم دارم الان فکر میکنم و سلامتی و آرامشم.از من توقع، توجه، انرژی و زمانی که قبلا می ذاشتم نداشته باشین.
سعی خودمم می کنم که جواب اون اندک کامنتهای سراپا عاقلانه، بقیه رو هم با عصبانیت ندم!

یک بار دیگم تو ای میل و غیر مستقیم، پیشنهاد برای سکس داشته باشم، لینک میدم وآبرو می برم. شما فرض کن اینجا یه دختر بی ریخت 30 ساله که همه ی مشکلش سکسه و دوست پسر والبته، دنبال شوهره و رو دست ننه باباش مونده ، اینجا رو می نویسه، بلکه یکیو تور کنه!
جالبه که اگه دختری از درونیاتش بنویسه ولی از ظاهرش ننویسه یعنی زشته !خوبه که دیدیم که هر کی از جغرافیای اندامش نوشت تو این بلاگستان و رنگ چشمهاشو و مش سرشو و یا بقول یکی از بچه ها، جنجالی بود، پسر دوروبرش بیشتر چرخید!
فکر می کردم اکثر آقایون تو تشخیص این چیزا زرنگ تر از این حرف ها هستند.امیدوارم این جوادای روشنفکر یه ذره در انتخاب طرفشون، دقت بیشتری بکنند.
هی نمیشه یه گوشو در کرد، یکیو دروازه که...

* اصلا عصبانی نیستم! ولی تلخ تلخم.
*باورم نمیشه این لحن نوشتن مال منه...

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger