آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

1001 دوست


کلا چون بنده سیده از نوع " دو جهته اش" هستم و از بیخ عرب! بارها به دلیل ندادن عیدی مشمول فحش های ناجوری شده ام، امسال تصمیم گرفتم عیدی از نوع مجازیش بدهم.ببخشید که 2 تومنی نو نداشتم که البته عمرا اسکنش می کردم!
باشد بهونه ای برای شادی.



در مورد کامنت های پست قبل هم بگم که من در دوران طرحم ، طبقه دوم تخت می خوابیدم و با دفتر جوکی که چند ساله جمع آوریش کردم، می رفتم بالا منبر و اشک بچه هارو در می اوردم!البته ترک و لر و شمالی به خونم تشنه ام بودند و مثل بقیه آقایون جلو پام پا نمی شدند بلکه وقتی از منبر می اومدم پایین ، با بالشت و لنگه دمپایی مورد عنایت قرار می گرفتم!

تو این چند روزه دوستان از اقصی نقاط کشور واین کره خاکی ماکی منو با محبتشون مورد لطف و مهرورزی قرار دادند الا این احمدی نژاد!باید بیاد ازاین ناز خاتون یاد بگیره که از کشور فرنچ کیس! بعد 40 دقیقه تماس تلفنی این پست 1001 مزه اشو می نویسه.

ولی یه چیزیو بی منبر و دوستانه بگم، آدم اگه مراقبت نکنه از خودش، اوضاع می تونه بدتر از اونی هم که هست بشه، با اینکه مدام خدارو شکر می کردم ولی هم خواب آرومم رو از دست دادم هم آرامشمو، اونم به خاطر خلایی که توی زندگیم حس می کردم وفشارهایی که ...


تصمیم گرفتم قرصامو بخورم به مدت همون 2 ماه که دکتر گفته ولی اگه واقعا ایراد از تغییرات مغزی باشه که خودش درست میشه وبه نظر خودم نیازی به مشاوره ندارم، بلکه اون دکتری نیاز به مشاوره داره که یه دختر غمگین که تو تمام مدتی که جلوش نشسته مثل گرد و خاک صندلیش نگاه می کنه و نمیگه بابا تو آدمی اینجا نشستی ! یکمم توجه، یکمم بشوک بازی!

اسم قرص که میاد، یاد یکی از دوستان پرستارم می افتم.با بنفشه دوستم تو سرمای زمستون فیروزکوه می رفتیم زیر ناودون بیمارستان می ایستادیم موقع بارون و برای شام شب، شرط بندی می کردیم که کی بیشتر دووم بیاره!اون دوستم منو که می دید می گفت باز، تو قرص آبی رو جای صورتیه، اشتباهی، خوردی؟!!

*از همتون ممنونم که دوستانه کنارمین، یه جورایی شگفت زده ام.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger