آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

تا عشرت رو داریم، غم نداریم!

*راستش اول می خواستم فقط لینک حرفهارو بذارم تا با خوندنش بخندین، چون خود حرف ها کافیه ، بعد یه چیزایی قلقلکم داد گفتم اضافه کنم!
*خرده نگیریم، انقدر نق نزنیم، چرا فکر می کنین امکانات نداریم برای شادی؟!!تا وقتی چنین نماینده مجلس و رییس جمهوری داریم که با حرف هاشون شمارو مشعوف و هیجان زده! می کنند، چه نیاز به امکانات دیگر!
*خواهش می کنم حرفای اون خانمو با حرفای من قاطی نکنین! مال من رنگ قرمزه.
*از کمی سوژه باید بشینیم بقیه رو مسخره کنیم.تا باشه سیاستمدارای کم شعور که دل مردمشونو شاد می کنند.
*این اصلا یک سخنرانی اروتیک نیست!


چرا در جامعه براي دستيابي به برخي جايگاه‌ها تفكيك جنسيتي ايجاد مي‌كنيد؟ مگر غير از اين است كه مردان براي تكميل وجود خود و رسيدن به كمال نيازمند به وجود زن در كنار خود مي‌باشند؟
با توجه به اينكه بهترين لذات انساني در كنار زن هويت مي‌يابد و از سويي ديگر براي زنان نيز طي نمودن جاده مستقيم تكامل و رسيدن به كمال بدون وجود مردان ميسر نيست، چرا بحث جداسازي زنان را از مردان مطرح مي‌كنيد.

ارتباط لذت رو با وجود زن و تکامل آقایون متوجه شدین؟به نکته ی بسیار مبهم و ریزی اشاره کردند.
فکر کنم طرح خانه عفاف برای ایشون با دانشگاه انسان سازی و تکامل برای آقایون یکی باشه!


متأسفانه امروز جايگاه زن در تمدن و تكنولوژي تنها وسيله‌اي شده است براي ارضاي مردان جامعه و طبيعت آنها، تا جايي كه جايگاه مردان نيز مرهون قدرت، ثروت و جنسيت آنها است.

من هر چی فکر کردم رابطه ی تمدن و تکنولوژی رو با ارضای آقایون نفهمیدم!



متأسفانه مردان بسياري در جهان مدرن براي دستيابي به تعادل سياسي موردنظر و اخذ كرسي‌هاي سياسي از زنان مطرحي كه پرورش يافته دست خودشان است، استفاده مي‌كنند و سپس با نشاندن اين زنان در برخي پست‌ها و جايگاه‌ دادن به آنها به ساير زنان مي‌فهمانند كه اگر چنين جايگاه و موقعيتي مي‌خواهيد، راهش اين است.

اولش خیلی فکر کردم ولی بعد به این نتیجه رسیدم که داره میگه: مردا یه سری خانمارو که خودشون با دستهاشون بزرگ کردند و بردند مهدکودک و اوردنشون، به جاهای بزرگی رسوندند ، بدیهیه که اینها مردان زن ذلیلی نیستند فقط تنها به پرورش جنس لطیف مشغولند! و وقتی به خانمها بعد از کلی تربیت، تو آشپز خونه بهشون پستی دادند، رو می کنند به کبرا خانم و صغرا خانم و میگن این بود راهی که یک خانم کدبانو را با آن پرورش دهیم!


متأسفانه حكومت به ما فرهنگ صحيح را آموزش نداده است، به گونه‌اي كه هر جا زنان زنداني را نشان مي‌دهند چادر سرشان مي‌كنند و هر جا بخواهند زني را شأن بدهند، لباس‌هاي آنچناني تنش مي‌كنند.

والا تا اونجا که می دونیم این هم محله ای های ما که میخوان برن ملاقات شووراشون تو زندان قصر، اونجا باید چادر سر کنند، این از قوانین زندانه!


ما اجازه نمي‌دهيم مردان در هر گروهي از طبقات اجتماعي كه قرار دارند با بهره‌گيري از طبيعت مردانه خود از زنان سوءاستفاده كنند.
برادران نيز بايد از قلدري، شيفت گذاشتن و نگهبان گماردن براي خواهران خود بپرهيزند، اگر آنها مأمور و پليس هستند، بهتر است
خودشان دست از كارهايي كه دوست ندارند كسي در حق خواهر و مادرانشان انجام دهد بردارند، چطور است كه مردان با هر زني دمساز و همراه شوند هيچ اشكالي در آن وجود ندارد، ولي چنانچه توسط زن يا دختري از همان خانواده چنين اشتباهي روي دهد، محكوم به قتل خواهند شد.

اینارو در حالی بخونین که چادر به کمر بسته شده!و یه چیزی مثل لنگه دمپایی دستشونه!
ورزشکارش بداند، سیاستمدارش بداند،کوپن فروشش بداند ، هر که با عشرت هیکل در افتاد، ور افتاد!همتون سوکسین!گفته باشم، هااااااااااااااااا!
من واقعا دلم میخواد یه بار شوهر این خانمو ملاقات کنم !!



چنانچه رفتار زنان توام با بالندگي و برخاسته از علم و تقواي بيروني و دروني باشد و ساير افراد از مراجعه به آنان براي مبادله عشق‌هاي ظاهري پرهيز كنند، استفاده از آنها تنها براي مبادله فكري و فرهنگي خواهد بود.


اولا،تقوای بیرونی و درونی یعنی چه؟!
زین پس از مراوده با دوستانی که قصد مبادله ی عشق های ظاهری و مجازی را دارند به شدت معذورم!
در خواست های خود را برای مبادله فرهنگی با ای میل و نه در کامنت که ظاهرش کمتره، ارسال نمایید!




وي در پاسخ به اعتراض يكي از حاضران، نسبت به متلك‌هاي آقايان حاضر در نشست گفت: اين گونه متلك‌ها حتي در صحن مجلس شوراي اسلامي نيز وجود دارد، البته تنها نوع و مدل متلك‌هايش فرق مي‌كند و در قالب سياسي مطرح مي‌شود؛ آنها نيز از پسران اينجا هستند، از كره مريخ كه نيامده‌اند. به شما توصيه مي‌كنم همانند ما در خصوص چنين مواردي بي‌تفاوت باشيد.

اینا که چیزی نیست آبجی، اینا جوادن پاشو یه سر مجلس ببین چه هوشنگ هایی که نداریم!
مردحاضر: عشرت جیگر!گرد رو چادرتم!من مرده ی اون سخنرونیتم!

متلک های نمایندگان مجلس: خوش به حال اون صندلی که شما رویش جلوس نمودین.
اساسا و موکدا،حال میکنم با اون مخالفتاتون خواهر!
آبجی خوش به حال اون میکروفون ژاپنی،که شما درونش فوت می کنی!
رایس باید جلوتون جفتک بندازه!



اينكه در برخي جوامع و از جمله ايران، زنان تنها وسيله‌اي براي ارضاي مردان به شمار مي‌روند، ناشی از سياست‌های غلط حاكم بر جامعه است و هيچ ارتباطي با حكومت ندارد.


والا تا اونجا که بنده می دونم، احکام حکومتی ما همه به اون چند مترعمامه ربط داره و اون چند متر عمامه رو هم هر کی گذاشته سرش، از هر ده تا جمله اش یکیش در مورد روابط انسانی و البته شهوات و گناهانه!


شايق در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين مطلب كه گاهي در مجلس به ما مي‌گويند؛ چرا حرف ما را گوش نمي‌دهيد؟ اذعان داشت: هيچ جاي قانون اساسي عنوان نشده كه ما بايد با تيم يا گروهي همراه شويم.

چه خودشونو میخوان به ما بچسبونن این نکبتا!
خجالت نمیکشن تو قانون اساسی هیچ جا نگفتند تیم مختلط خانم و آقا داریم!!؟


در مجلس هفتم مردان و قدرتمندان تحمل وجود ما را ندارند و حتي ما را به هيأت رييسه راه نمي‌دهند .


همشون برن بمیرن، فقط تبصره هارو میندازن گردن ما!اونم تبصره های زنای خیابونی رو مثلا!
مگه ما چمونه در مورد بمب هسته ای! حرف بزنیم!


اگر فوتبال بانوان باشد ما هم كف مي‌زنيم، ولي اگر در آنجا آقاياني هم باشند كه ما را ببينند، عشق كنند و رعشه پيدا كنند، جيغ بزنند و نشئه شوند، به اعتقاد من گناه دارد و نبايد شركت كرد، چرا كه منجر به مريض شدن آقايان مي‌شود.


ما میریم فوتبال نگاه کنیم، نمیریم که مردا مارو نگاه کنند!کم تو مجلس بهمون تیکه میندازن اونجا هم؟!!
ما دلمون میخواد موج مکزیکی بیایم، مردا تحریک میشن می بینن،و زیادی از خودشون عشق در می کنند و اون وقت برای اینکه مریض نشن باید چند تا آخوند تو ورزشگاهها بذاریم که روی برانکارد صیغه کنند!



*تقاضای من از مجلس: بخش طنزتون خیلی خوبه یکم بیشترش کنین!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger