آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

THE GREAT SPIRIT

فکر کنم فیلم"با گرگ ها می رقصد" بود که توجهمو به سرخپوستان جلب کرد.قبل از اون کتاب های "کارلوس کاستاندا" بود که در زمان ما مثل خوندن "تاریخ تمدن"ویل دورانت یه جورایی مد شده بود!
همیشه در عین سادگی نکات ریزی رو بیان کردند مثل این جمله که قبلا تو وبلاگم نوشتم:
اگر خواستی روزی درباره راه رفتن کسی قضاوت کنی، سعی کن اول با کفش های او راه بروی.

یکی از دوستان مجازی که لطف و محبتشون برام حقیقی تر از این حرفهاست یه سی دی آهنگ سرخپوستی برام سوغاتی اوردند.قبلا نوار"روح مقدس" رو سال ها پیش گوش کرده بودم؛موسیقی مربوط به سرخ پوستان مکزیکیه،البته یه جورایی فضای آهنگ ها ترسناکه و من خیلی بابت گذاشتنش مخصوصا تو خونه فخش خوردم! ولی این سی دی نه،خیلی آرامش بخش تره اونم به خاطر استفاده از صداهای طبیعت هستش و کمترگومبا گومباداره!آهنگ اول که برا خودش غوغاییه.
محض اطلاع بگم این سی دی ازآلمان خریداری شده.
گفتم هم تشکری کرده باشم از این دوست خوش سلیقه وهم اینکه دوستهای دوروبریم بدونند که چنین سی دی هست ،اگه خواستند براشون رایت کنم.

یه خواهش دارم،اگه سوال در مورد تغذیه دارین،زحمت یه ای میل رو بکشین و تو کامنتها مطرحش نکنین هم یادم می مونه وهم اهمیت موضوع رو توسط خودتون نشون میده.


*یه نکته بهداشتی _سلامتی از نوع شکمی!هم بگم،در حال حاضر به علت آلودگی وحشتناک هوا در تهران،باید مصرف شیر و ویتامین سی رو بالا ببرید.ویتامین سی باعث میشه رادیکال های سمی که به علت آلودگی هوادر بدنتون تشکیل میشه، شکسته بشه.اگه شکسته نشه، باعث بروز سرطان های مختلف میشه.
این روزا تا برسم خونه،دلم میخواد عین آقا محمد خان قاجار دست کنم چشمهاموازحدقه در بیارم،بس که می سوزه و قرمزه و آبریزش داره!آدم نمی دونه برا سلامتیش پیاده روی روزانه اش تو این هوا بهتره، یا زود رسیدنش به خونه!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger