آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

دال مثل درک

زمونه بر عکس شده...
خیلی از تقصیرا گردن همجنسای خودمه.نمی تونم بهش ایراد بگیرم، پسرهارو بد عادت کردند، اگه دختری گیرشون بیاد که محکشون بزنه، تحت تاثیر پول و موقعیت نباشه، خیلی زود اعتماد نکنه و...
با یه قیافه حق به جانب بهش میگن" تو مشکلت چیه"؟؟
فکر کردم یه مرد 37 ساله این درک و شعورو داره.وقتی از ماشینش پیاده می شدم حس می کردم تو پاهام سرب ریختند، یه حس فرسودگی و خستگی کهنه، از نبود یه دریچه که دونفر آدم تنها، راحت بتونند از طریقش باهم حرف بزنند و با کلمات براهم بوسه بفرستند.
این جور مواقع حس می کنی از یه بیشه ی قشنگ پرت شدی توی یه جمعیت زیاد که هیچ کس ترو نمی بینه، همه جا غرق صداست ولی پر از الفاظی که برات غریبه است و جذابیتی نداره.

واقعا درک یه انسان،یه دخترمثل من، انقدر سخته؟

تو ذوقم خورد،شاید به خاطر حسابی بود که رو سنش باز کرده بودم.از کار، آدمایی که با پایین کشیدن عزت نفس بقیه میخوان خودشونو مطرح کنند، اصلا سر در نمیارم، یعنی چی آخه؟ امتیازات یکی دیگه رو نفی کنیم که بگیم ما برتریم؟

یکمی احساس حماقت می کنم، نباید اینجا از اون یه کم ذوقی که کردم می نوشتم.


*بعد از کامنتها:
من این متنو ننوشتم که بگم آقایون بدند و یا وای، من چه دختر خاصیم که هیچ کی منو درک نمی کنه.نه اینطوریا نیست، فقط می خواستم خودمو کمی خالی کنم.وقتی این همه آدم دوروبرم هست که منو درک می کنن پس حتما یه دوست و همراه هم هست که کنار هم، درک متقابل داشته باشیم .
میلاد، اگه همون میلاد وبلاگ "امشاسپند" باشی که سنتو می دونم، اینارو میگم که از یه جنبه دیگه هم به قضیه نگاه کنیم.

من نظرم بر اینه که اکثریت دخترا این جورین والبته اکثریت پسرا، تا اونجایی هم که دیدم معمولا یه رنج سنی داره.یکی دخترای رده دبیرستان و راهنمایی که از سر کنجکاوی و شیطنتاشون، زیاد در دسترسند، یکی دخترایی که سنشون بالا رفته و موقعیت ازدواج براشون کمه و البته پسرا هم شامل میشن.البته این در دسترس بودن معنی خودشو داره ها، تا منظور تو چی بوده باشه.
بازم تاکید می کنم که من از قانون همه یا هیچ پیروی نمی کنم ، دارم میگم اکثریت.
این مورد روهم من درمتن، تاکید کردم یک آقای 37 ساله ، پس به همه آقایون بسطش ندادم، من اصلا گرایشات فمینیستی ندارم واون جبهه ای روهم که بعضی دختران یا پسران مجرد ازدواج نکرده دارند، که میگن جنس مخالفشون اخه، هم ندارم! مهم اینه که آدم کسیو پیدا کنه که بهش بخوره.

ولی تو تجربه های خودم، پسر کم مسولیت، کم ندیدم که البته به نحوه جذب خودم هم شاید، برمی گرده، اینو تازگیا فهمیدم. به قول یکی از دوستان نقش" فلورانس نایتینگل" رو بازی نکن.
میدونی، هر چی سنت بالاتر بره می بینی که خودتم کمتر می تونی تغییر بدی و یکم کار سخت میشه، اونوقت چه جوری میشه که آدم بخواد کسیو که تازه داره باهاش آشنا میشه، عوض کنه؟
اصلا چه نیازی به عوض کردن هست؟ شما یا یه آدمیو می پسندی یا نمی پسندی.اگر پسندیدی که دلیلی برای تغییر نمی مونه، می تونی گاهی اثر گذار باشی، ولی تغییردادن دیگری، به نظر من خودش یه جورایی حرف زوره، یعنی بیا اونجوری باش که من میگم!
اگه بگیم اونجوری باشیم که ما میگیم، قشنگتره، نه؟من اسمشو گذاشتم، هم سالاری!
جذابیت آدمها تواینه که خودشون باشند وگرنه می شدیم عین این کتاب های طالع بینی که از آدمها 12 شخصیت می سازه.
اینم بگم که، دختر ساده بودن با دختر احمق بودن خیلی فرق داره.اگه مفهوم اینو درک کردی باید بگم منظور من پیچیده نبودنه.آدمی که باهات راحت و صمیمیه و سعی میکنه رو، بازی کنه.
بعدشم میلاد جان با نرگس برین سر کوچه خودتون دعوا:)

فرد:
خب این چیزی که نوشتی درست.
اصولا باید ماجرارو ازهر دو نفر شنید، همون که خودت گفتی از یه روزنه ی دیگه..ولی من در کل همیشه اون جاهایی که خطای خودم زیاده رو، تووبلاگ نمی نویسم.
چون اطرافیانم که منو با همه ضعف ها و توانایی هام می شناسند بهتر از آدمهای مجازی می تونند قضاوتم کنند و مشورت یا دلداری بهم بدهند، ترجیح میدم این جورمواقع چیزی ننویسم، چون جنبه شو توی یک عده نمی بینم.
فرهاد من واقعا اینجا خود خودم، با همه ی اشتباهاتی که یه انسان می تونه انجام بده، ولی وقتی بقیه به اندازه تو نمی نویسند، اونوقت اگر مدام بنویسی، این تویی که آدم ضعیف و مشکل داری به نظر میای.
اون جمله ی که گفت(مشکل تو چیه) شروع صحبت ما بود.منم گفتم من مشکلی ندارم، داریم حرف می زنیم که در این مورد به یه نتیجه ای برسیم و بیشتر همدیگرو بشناسیم ولی انقدر به خاطر پیش زمینه های قبلیش جبهه گرفته بود که...آقا جان اصلا بداخلاق بود!آدم فروشنده ی بد اخلاقو دوست نداره چه برسه به دوست بداخلاق!
کی گفته آسمون به زمین اومده؟ نه پوست کلفت شدم فقط انرژی آدم تحلیل میره.
ولی فکرشو بکن اگه آسمون با همه دم و دستگاهش زمین بیاد، چه حالی میده!اون وقته که میگیم کنار ماه و ستاره ها، داریم رو ابرها راه میریم!
حالافرهاد چرا میگن آسمون به زمین اومده، مگه بده، هوم؟

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger