آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

آقا بتول!

اولین بار تو ورزشگاه فیروزکوه دیدمش.
تمرینش تموم شده بود و داشت با چند تا خانم دیگه بلند بلند صحبت می کرد و می خندید.فرم صحبت کردنش و حرکاتش خیلی توجهمو جلب کرده بود.
به دوستم گفتم: این کیه؟گفت: مگه آقا بتول رو نمی شناسی؟ گفتم: باراوله، می بینمش.گفت آدم معروفیه، در حال حاضر هم عضو پنج نفر شورای شهر فیروزکوهه و عضو فعال انجمن زنانش.
بعدا به مناسبت یکسری مسابقه من و بتول هم تیمی شدیم، من پاسور و اونم اسپوکر.از اون تیپ ورزشکارای خانمی که من خوشم نمی اومد، موقع اسپک زدن داد و هوار می کشیدن و موقع سرویس زدن " یا علی " می گفتند و وقتی پاس کوتاه بریده ی خوبی ازم می گرفت، می زد پشتم و دمت گرم و اینا، ولی از شخصیت بیرون زمینش خوشم می اومد.تو اون مسابقه تیم ما اول شد، به نظرمن شخصیت بتول برای تیم ما مثل عابدزاده بود تو بازی با استرالیا!
"بتول ک" اون موقع یعنی حدودا 3 سال پیش فکر کنم 28 سالش بود و با توجه به اخلاقش و موقعیت کاریش زن مطرحی در فیروز کوه بود، تا اینکه زد و آقا بتول شد شهردار فیروزکوه!

*بقیه اش باشه پست بعدی!
از وقتی "یک پزشک" این پستشو نوشته من سختمه متن بلند بنویسم!!!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger