آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

گول آزاده رو نخورین!

خب مثل اینکه آزاده باید بره اسم وبلاگشو از آفتاب پرست به روبهانه تغییر بده، چون فقط اون جواب سوال رو کاملا دقیق داد!!
روباه میگه که من سرما خوردم و بویی حس نمی کنم!

حکایت از کتاب کوچک خرد
باجمع آوری دکتر شاه پرویزی


چند روز پیش سوار تاکسی شده بودم، وقتی اومدم کرایمو بدم دیدم فقط هزار تومنی همراهمه.وقتی دادمش به راننده گفت آخه من که پول خرد ندارم و چرا پول درشت میدین و ازین حرف ها.
رو کردم به خانم بغل دستیم که حدودا 40 ساله می زد و خیلی هم شیک و باشخصیت بود، گفتم شما 1000 تومن خرد دارین به من بدین؟ شروع کرد کیفشو گشتن و و بعد به راننده گفت کرایه ما دونفر چند میشه؟ راننده هم گفت فلان قدر، که اون خانم هم پولو بهش داد.
خیلی تعجب کردم، گفتم شما باید کرایه خودتونو حساب می کردین، مرسی از لطفتون ولی نمی تونم قبول کنم.اونم هی اصرار که قابلی نداره و من که کاری نکردم و خیلی هم خوشحالم که کرایه خانمی مثل شمارو حساب کردم.
دیگه داشت شاخ هام می زد بیرون،دیدم قبول نمیکنه، بهش گفتم اگه به صدقه اعتقاد دارین براتون همین مقدارو صدقه می ذارم.گفت نه، من اول ماه همیشه می ذارم عزیزم، شما راحت باش.
اینو که گفت یک لحظه پیش خودم فکرکردم، بابا اینکه محبت کرده بذارمزه ی کارشوهم بچشه.
برگشتم گفتم خیلی لطف کردین ممنونم شما خیلی بزرگوارو با توجهین، کار منو راه انداختین. اینارو که گفتم چهره اونم که همش در حال رد کردن بود عوض شد و با رضایت از ماشین پیاده شد.

آهای اونایی که سی دی آهنگ سرخپوستی می خواستین، من اون 5 تا سی دیو که رایت کردم و گفتم آدرس بدین براتون با پیک بفرستم، رو دستم کپک زد.فکر کنم باید شوهرش بدم!

محبت همیشه یه امردو طرفه است، هر چقدرهم که شما بگی من به خاطر نفس عمل، کاریو انجام میدم ولی بازم دوست داری تو شادی طرفت و توجهش شریک بشی. این یکی از بهترین خصوصیات دوست من مریمه که همیشه برای کوچک ترین کارایی که براش انجام دادم، عکس العملای دوست داشتنی از خودش نشون داده و این دقیقا آدمو ترغیب میکنه که ادامه بده.
اون طوری وسط یه طعم ترش و شیرینگیر میکنی، هم از کار خودت راضی ای و هم یکم ماسیدی!!!
پارسال جریان یه تحقیقیو شنیدم در دنیا، که خواستند ببینندعملکرد کدوم یکی از ادارات دولتی پایین تره؟، دیدند کارمندای اداره پست مثل پستچی ها.به خاطر اینکه نه کسی ازشون تشکر میکنه و نه برخورد دوستانه ای با مردم دارند!

*اون دگمه استپ و پلی خیلی جدی نیست،کنترل خدا،و خودم! دگمه رکورد هم داره، فکر کنم باید فکرمو مشغول نقشم کنم، فقط موندم که چرا تازگی ازآرتیست های فیلم های هندی خوشم اومده!!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger