آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

من از اون آسمون آبی می خوام*

یه بحثی ازمتا فیزیک ، میگه ارتعاشاتی دورو برما هست که این ها مدام به ما برخورد دارند.حالا براساس محیطی که در اون قرارداریم، نحوه برخوردشون متفاوت میشه.
به طورمثال وقتی شما درخانه تان هستید، ارتعاشات، که اززوایای اتاق ازمحیط بیرون به شما وارد می شود، با یه جورخشونت وارد می شود.حالا اگه شما زیر سقف یا محیطی باشین که حالت منحنی داشته باشند اون شتاب و خشونت گرفته شده و کمتر انرژی منفی وارد بدن شما می شود.
شاید علت فیزیکی هم داشته باشه که من اطلاعی ندارم.

با خودم فکر کردم اینی که میگن اگه حالت بده پاشو برو بیرون یه قدمی بزن، یا اینکه زیر گنبد مساجد، ما حس آرامش داریم شاید به خاطرهمین ارتعاشات لطیف شده، است.
آسمون با این عظمتش برای ما دوست داشتنیه و خیلی چیزای خوب رو اونجا برا خودمون تصور می کنیم، حتا جایگاه اصلی خدارو! ...اینا شاید به خاطرهمین آرامشیه که بهمون میده.

در ضمن آسمون خدا اصلنم همه جا یه رنگ نیست! مخصوصا آسمون تهران، که اگه یه روز تمیزباشه آدم نمی دونه با چه ولعی نگاهش کنه.اگه آسمون می اومد زمین دیگه انقدر من در حالت سر به هوا، سکندری نمی خوردم!
دلم میخواد طبقه آخر یه برجی زندگی کنم که سقفش شیشه ای باشه!اگه بشه چی میشه!

آفتاب را به تو نمی دهم
تا خرده خرده بشکافی اش، وازآن هزار ستاره بسازی
ماه را به تو نمی دهم
تا به خاطر کوه نور، دریای مروارید را انکار کنی
ستاره ها را به تو نمی دهم
تا بگویی خوشا شب های بی مهتاب.

آسمان را به تو می دهم
تا ندانی که چه باید کرد.


یدالله امینی

* تیتر، ازآهنگ های سیمین غانم

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger