آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

بارانی باید تا که رنگین کمانی بر آید

چهارشنبه / دیوونگی ناشی از یکنواختی کار/ کار قبلیم خیلی تنوع داشت / صمیمیت با یه منشی با جنبه / یاد شوهر خواهرم افتادم عجیب غریب/آبان بود که رفت/ دلم خیلی تنگ شده براش / پنج شنبه/ اولین بارون پاییزی/اس ام اس / تبریک یه بلاگر به مناسبت بارون / آیدی من بوی بارونه،حالا بارون بهار یا پاییز فرقی نمیکنه! / یه گپ دوستانه و پیاده روی زیر بارون با یه آفتاب پرست! / شال های زنونه جدید چقدر قشنگند /آدم میمونه تو انتخابشون / بارانی باید تا رنگین کمانی بر آید / اس ام اس یه دوست از حیاط ظهیرالدوله / به مبارکی ایشالا / ظهیرالدوله هم شد زنونه مردونه / اس ام اس های شبانه،من به یادتم، دعات می کنم / منم و این همه دوست خوب / منابع محبتت زیاده / بله ولی منم خودم یه تانک محبتم! / بهترین هنرمه / جمع کردن آدم های خوب دورو برم / عید فطر/ به قول ستیغ آخ جون نهار می خوریم! / آبدارچی عروسیش بود ماه رمضونی، البته قبلشم نامزدیش بود! / زندگی بی چای عذاب الیمه سر کار/ همیشه می چسبه این عید/ چه روزه دار باشی چه نباشی / باید یک نتیجه گیری کنم/ 5 سال تاحدودی کافیه / راست میگن زیاد مته به خشخاش میذارم / منم نویز می خوام! / یکی منو ترک بده، بد دردیه اعتیاد به اینترنت / یه سر به موج پیشرو بزنین / سفربه بم پیش رو دارند/حوصله بانک نداشتین، مثل اون دفعه،خودم هستم/ عصرها احساس خوشبختی میکنم،خیلی روزا / انگار همه چی سرجاشه / جمعه ،کوه دربند / تخم مرغ خرما / سرفه سرفه سرفه / خنده خنده خنده / سبکی نشاط و آرامش / نهار، میدون محسنی،رستوران بارون، غذای آلمانی / 5 نفریم و تو غذای هم شریکیم! / عجب خوشمزه بود سالاد الویه شون / از همین الان روزنوشت هاشونو تکذیب می کنم! / اعتراف می کنم / در کل ارتباط با آدم های مجازی برام جذاب تره / حتا با ای میل/ سینما فرهنگ، فیلم کافه ترانزیت / بد نیست دیدنش،پراز خوردنیه !تعصب ترک هارو نشون میده/ تماشاچیان جوگیر نشن یکهو!/ خوشمزه ترین خورشت دنیا /یه بار دیگه بمن بگین تپل،عکسمو میذارم اینجا! / دوش آبگرم و خستگی ناشی از کوه / یکی از لذت بخش ترین خستگی ها / از پایان سریال"او یک فرشته بود" خوشم اومد / وسوسه شیطان هم حدی داره / البته غم هم در حد توانمون / سوژه، کپی فیلم "وکیل مدافع شیطانه" ، بعد میگن نه / قرآن عثمانی / اصل چیز دیگه است / این علی گالیله قراره دیگه عید اعلام نکنه / یه ماه که بیشتر نداریم، چرادیدنش انقدر سخته؟! / من خوبم / منتظر کسی یا چیزی نیستم / دارم از زندگیم لذت می برم / بی همگان به سر شود، بی تو هم به سر شد / اما .../ تسلیم / من می شینم درس میخونم / 5سال سماجت بسه خب دختر جان/ فامیل تحصیلکرده هم داشتن این بدیارو داره / پر جراح و پزشک و دکتر و استاد دانشگاه / شوهر نمیکنی، پس بشین درستو بخون، مادر بزرگ 94 سالم!/ کچل میکنن آدمو / گفتم کچل!/ قطره رز ماری برای رشد موی سر و ابرو! / نتیجه میده / ام پی تری پلیر،بهترین خرید تابستونم / صبح زود، با یه آهنگ شاد کلی شارژمیشی /از غم هاتون می نویسین، از شادیهاتونم بنویسین / با آورا رفیق کوهی و کلاسی از آب در میایم /من قشنگ یادم میادش/ چه دنیای کوچیکی/ اون یه کشور دیگه، دنیای مجازی/ ناپرهیزی / کتاب تقسیم، از نویسنده،کیارا خوندم / ادبیات ایتالیایی دوست دارین بخونینش/این سندرم عشق به آدمهام باز گل کرده/ یکی منو جمع کنه! / من خوبم / بدون شک زندگی من پر از روزنه های جور واجوره / قلب منم یه گلخونه است!/ حتما خوبم/ حتا وقتی زیر بارون تنها قدم میزنم / ولی سارا راست گفتی،تو پاییزجای خیلیا خالیه!

با تشکر ازخدا برای هر بلایی که سر ما نازل نمی شود الا احمدی نژاد!
وازت ممنونم که در کنار غم ها به من عنایت دیدن و لمس شادی هاروهمیشه می بخشی.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger