آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

بربر وحشی!

اینم ککیه که رکسانا انداخته تو شلوار بلاگرا!
شما هم امتحان کنید.
امیدوارم به شما مثل من فحش نده!!

تاجر
(تاثیر گذار، برون گرا، واقع گرا، متفکر)
تو یک تیپ "تاجر" هستی و همیشه احتیاط می کنی که نکند یک وقت اتّفاق بدی بیفتد. اگر در دوران باستان زندگی می کردی، حتماً یک بربر وحشی می شدی ولی در دنیای امروز تو برای انجام فعالیتهای تجاری یا بورس سهام ایده آل هستی. تو ترجیح می دهی که واقع گرایانه فکر کنی تا خلّاق، و نحوه صریح رفتار و طرز فکرت به تو کمک می کند که در هر کاری که سعی می کنی انجامش بدهی موفق باشی.
شخصیت قوی و اجتماعی تو ممکن است به دیگران اینطور نشان دهد که تو آدم عجول و بی باکی هستی اما چون عقل تو کاملاً بر قلبت مسلط است، خیلی به ندرت ممکن است به احساساتت اجازه دهی که راه رسیدن به اهدافت را سد کنند. موفق باشی.


1/ این فکر رستوران عجیب با این تسته جوره!
2 /من اصلا استعداد بورس ندارم!شرکت مادر ما یه شرکت بورس و سرمایه گذاریه،همش استرسه،شاید سهام پرسپولیسو بخرن!!
3/ دقیقا با آس پی اتصال من به اینترنت ،تو کامنتدونی دوستی فحش گذاشتند.اگه برا شمام این اتفاق افتاده دچار سوتفاهم نشید،کار من نیست .به منم لطفاخبرشو بدین!بدیش اینه که فحش هاشم خیلی جواده!!!
4 / از کامنتهاتون در مطلب قبلی بسیارممنونم.هم استفاده کردم وهم کمی آروم شدم،چه خوبه که اینجا به ما این اجازه رو میده که با آدمهایی برخورد داشته باشیم که به روحیات آدم نزدیکند،همش احساس یه آدم مریخیو داشتم!
5/ بازم در موردش می نویسم،اینکه آدمها از چی به شک و سوالات میرسن و جوابهاشون رو از چه حوزه هایی می گیرن برام خیلی جالبه.
6 / چند شب پیش افطاری فامیلی بودیم تا اذان گفتند چند تا ازخانمها روسریشونو برداشتند و افطار کردند!
اینا ورژن جدید روزه گرفتنه!؟؟
7 / چند شب پیش،خواب دیدم دوستم تو یکی از اتاق های خونشون، دست و پای یک خانم و پسر جوونیو بسته و دهنشونو هم دستمال گذاشته.وقتی دیدمش بهش گفتم: تو یه مورد خواستگارو بلاتکلیف گذاشتی و داری اذیتشون میکنی؟برگشته میگه دقیقا!!!

گاهی این سو
گاهی آن سو
پس کی سفر به دیگر سو...؟

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger