آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

برکت*

از همون روز اول که اومدی تو زندگیم، یه جور تحمیل رو دارم احساس می کنم.منو باهات آشنا کردند وگرنه من کجا و تو کجا!روزای اول خیلی خوب بودی مهربون وپشتیبان، همیشه هم باهام راه میومدی، قدمت برام خوب بود، هر جا می رفتم پول بود که تو زندگیم روونه میشد،دروغ چرا، ازینکه همیشه همراهم بودی احساس آرامش می کردم!موقعی که برکت برام می اوردی حسادت رو تو چشم بقیه می دیدم!ولی بعد دو ماه بهونه گیریات شروع شده، کلی نازو ادا پیدا کردی ، مجبورم میکنی دو کورس ماشین سوار بشم و برم باهات جاهای خلوت هر چی تو بگی گوش کنم تا بلکه پولی به من بدی!
دیگه حسابی از خودم بدم اومده که به خاطر پول باید هر جا که تو میگی باهات بیام!تازه خیلی باید خوشحال بشم که بعد هر چی گفتیو و من گوش کردم و انجام دادم تو جیبمو پر پول میکنی وگرنه غیر از خجالت ، خودخوری هم بهش اضافه میشه!

*عابر بانک من فقط به سه باجه می خوره!یکیش تو تجریشه که ملیه،یکیش جردنه که تجارته و یکیش تهران پارس که کشاورزیه!کارت منم ملی کارته!هر وقت که میخوام این چند غاز حقوقمو بگیرم باید برم سراغ اینها، و دعا کنم در حال تعمیر نباشن،اون جردنی هم که خیلی مکانش خلوته جونم به لبم میاد!
بانکی که ازش کارت گرفتم دو قدمیه خونمونه و 2تا باجه اش کارتمو نمی گیره.مامور بانک هم هر دفعه دعوا میکنه که کارت شما از نظر ما هیچ عیبی نداره!شما نمی تونین باهاش کار کنین!
موندم چه جوری بانک ملی جزو 500 تا بانک اول جهان قرار گرفته!؟

**برکت عنوان آخرین آلبوم محمد اصفهانیه، آهنگ اینروزای من شده این ترانه که دیوونم میکنه.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger