آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

چاقالوی چشم براه!

یه اس ام اس چند روز پیش اومد دستم که پیامش این بود:"منو در یک کلمه توصیف کن و اینو برا 10 نفر بفرست تا جوابای جالبی بگیری" .
جواب دوستمو دادم و تو دلم گفتم"باز ازین اس ام اسا که فقط پول بی خودی می ریزه تو جیب مخابرات!
شب باز چشمم بهش افتادم، گفتم بذار ببینم یکی از همکارانم چی میگه، جوابش برام جالب بود به دومین نفر که زدم دیدم همونو گفت موضوع برام جالب در اومد چیزی تو مایه های مهربون و این حرف ها هم نبود! خلاصه نشستم پای اس ام بازی و جوابهای خیلی جالبی که از بعضیا که فکرشم نمی کردم دستم اومد.
سکسی ترین کلمات مورد استفاده مال خانمها بود!و محترمانه ترین ها و خالی بندترین ها مال آقایون!
ولی برداشت هر شخص دقیقا بر می گشت به مهم ترین اثری که شما در زندگی اون شخص گذاشته بودین یا مهم ترین صحبتهایی که با هم کرده بودین.
یه نکته اش هم که خیلی خندیدم، این بود که سه نفر دقیقا برام نوشتند "چاقالو"!!!


*دو تا لینک آخری لینکدونی رو، پیشنهاد می کنم کلیک کنید!یکم بی ادبیه ولی خب!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger