آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

!

شاد باش لعنتی!



عنوان یک کتاب
نویسنده:کارن سالمنسون
مترجم:رویا منجم

*بعد از 4کامنت:
کتاب خاصی نیست.از اوناست که میگه لبخند بزن دست هاتو باز کن و هوا بلع کن! و یادت نره که در زمان حال زندگی کنی!قضاوت نکن و همه آدما خوبن و تو یه روزی گوگوری مگوری معروفی میشی بشرطی که سعی کنی اراده داشته باشی و گرنه چیت از روزولت کمتره و چرا خودت یه ملکه نشی!
انتظار نداشته باش نه از آدما نه از زندگیت وقضاوت ممنوع و آخه آدمیزاد که خشمگین نمیشه و بشین عین بچه آدم نفساتو بکش و سالم باش تا وقت مردنت برسه و از کسی دلخور نشو چون برات سمه و طول عمرت نیم سال جلو می افته!روزی به 60 نفر بگو دوست دارم و 20 نفرو بغل کن و تو چشمهاشون زل بزن و حتا با حس بوی بد دهنشون بهشون بگو هلویی هستند که تو ظرف میوه ی زندگیت چشمک میزنن بهت!
عشق کلا چیز مطلوبیه بشرطی که ساده باشی نه گوره خر!بهتره که اعتمادو قاطیش کنی و به عشقتم نرسیدی خوب نباید می رسیدی،به درک!صدات در نیاد فهمیدی؟!!اگه با ادبی بگو نشیمنگاهش ناپایدار اگرم نه بگو...لقش!

غمگین نباش،برو تو طبیعت و داد بزن تا خالی بشی!!زیادم داد نزن چون اسیها رم میکنن و گاوا دیگه شیر نمیدن!آدم باید معقول باشه و با هدف زندگیشو به لجن نکشه تا رسالتش سبز بشه انقدر که همه بگن به به چه سبزی شدی تو!

همین....گول تیترشو خوردم و طراحیشو!
برای نوجوون هایی که مثل هنرپیشه فیلم "نون و گلدون" فکر میکنن می تونن دنیاروتکون بدند کتاب بسیار توپیه!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger