آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

سیاست و ازدواج!


خوشمزه ترین،خوشبوترین،خاطره انگیزترین غذای ایرانی
امیدوارم دهنتون آب نیفته!
این قشنگترین عکسی بود که هفته پیش ازروستای اوشون گرفتم!
جای همگی خالی، برگش واقعا معرکه بود،قیافه بقیه هم موقع عکس گرفتن من دیدنی بود،منتظر که حمله کنن!زیتونه ناخنک خورده!








چند ماه ییش
من:خب شما یه زن میخواین که مذهبی باشه ولی حزب اللهی نباشه درسته؟
بله ولی نه مذهبی خفن البته!
من یه مورد اینجوری خوب تو فامیل سراغ دارم معرفیتون بکنم؟
ممنون میشم.

بعد خواستگاری
چی شد؟
والا من خیلی خوشم اومده ولی مادرم مخالفند.
چرا؟
میگن که خیلی حزب اللهی بودند!
ولی من میدونم ،خوب میشناسمشون اینکاره نیستند،اونا هم خیلی شمارو پسندیدند.
چی بگم، هر چی میگم ،مادرم میگن نه.
پس کنسل؟
بله!

دو ماه بعد،خواستگاری بعدی
خب چی شد نتیجه خواستگاری،دختری که مادرتون پیداش کردند،خوب بود؟
بله هم من خیلی خوشم اومد،هم ایشون.
خب مبارکه بسلامتی.
میدونین پدرش کیه؟.......
ا جدا؟!!!

چند روز پیش
عقد کنونش برگزار شد،پدرعروس از وزرای کابینه جناب احمدی نژاد هستند!

یادم باشه دفعه بعد اول با مادر و پدر پسرا حرف بزنم!
مبارکش باشه،شادومادیه برا خودش،شک ندارم خوشبخت میشند.
امان از پدر مادرای سیاستمدار!
وامان ازین سیاست و دولت که خودش یکی از مسایل مشکل ساز در انتخاب شده!

*ممنون از هاله که کامنتدونی درهم ریخته اینجارو صفایی داد
و ممنون از کیمیا برای لطفش.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger