آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

قوانین اجرایی محمود سلطان برای آداب عر،اوسی!

یه لینکی دیدم که برای عروسی آدابی برای شادی تعریف شود و...

زین پس بجای واژه نامانوس و تحریک کننده ی عروسی مینامیم عر،اوسی!چرا که نام عروسی مردان را بیاد عروسکان زیبارو انداخته و مایه تحریک است.پس میگوییم عر،اوسی یا دومادبرون!

مراسم نامزدی ،حنابندان و پاتختی همه فعل حرام بوده ومجازات دارد از حبس ابد در منزل مادر همسر تا ضربات شلاق و یا محرومیت مادام العمراز تاهل!

ازین ببعد خطبه عقد فقط در محضرها که ازین ببعد در مسجدها خواهند بود برگزار میشود،با حضور حداقل 5 تن طلبه کارآموز از حوزه علمیه که هر کدام حداقل باید یک جزء
قرآن بلد باشند و قبل از خطبه تلاوت نمایند

ریختن نقل مکروه است،ولی ریختن نمک بعلت اینکه از غذاهای امامان بوده است،حلال است!

بایسته است که راننده ی مرکب ماشین عروس ،پدر یا برادر عروس باشند ،آنهم در حالتی که عروس زیر چادری به ضخامت نیم سانت باشد در حدیکه هیچ جنبنده ای متوجه نشود که زیر این پوشش انسانی است.رنگ چادر حتی المکان سیاه نباشد ولی سرمه ای و طوسی رنگهای مناسبی هستند!و البته که داماد سوار بر موتور میتواند با رعایت فاصله بیست متری دنبال ماشین عروس بیاید!
در ماشین عروس بشرط وجود هدفون استفاده از مولودیهایی که برای ایمه خوانده میشوند،حلال است!

بر سر در مجلس مهمانی باید 3تن عاقد بنشینند و خطبه ی محرمیت مخصوص عروسی برای زنان به شرح ذیل بخوانند:
هذا صیغتنا فی الباب محرمتنا موقتنا تا مبادا شنیداد سمع الاصواتی از صوت النسوان!
تا اگر به طرزی ناخود آگاه صداهایی که زنان برای شادی از خود در میکنن!را مردی خدای نکرده بشنود، فعل حرامی در آن مجلس اتفاق نیفتد.
صداهایی مثل لی لی لی لی،یا وووووووووووی یا هووووووووی!
از صداهای مجاز در مجلس میتوان به صداهای طبیعی ناحیه صورت و نیم متر حوالی آن اشاره نمود!
و البته که طبل و سنج منعی ندارد!
و همه اینها در صورتی امکان پذیر است که عروس و داماد امکان مالی برگزاری دو مجلس همزمان در دو شهر متفاوت برای خانم ها و آقایون را نداشته باشند!

شایسته است که هنگام ورود به مجلس این اذن دخول خوانده شود:
ما برای فعل حرام شادی نیامده ایم که شادی زنی بد بوده است !بلکه برای شرکت در مجلس پیروزی دختر و پسری آمده ایم که با ازدواج خود شیطان را فتیله پیچ کرده و رویش را کم نموده اند.باشد که از برکات این مجلس فیضی به دامان بعضیها هم برسد!

در هنگام حرکت مرکب عروس به طرف خانه ی زوجین دو ماشین به نیت ...که ناکام از دنیا رفتند میتوانند حرکت کنندو حتما باید قطع البوق باشند.و البته نیاز، بودن این دوماشین برای قوت قلب عروسیست که که در آن شب باید رخدادهای عظیمی را تحمل کند!

*
من اگرم مسخره میکنم اسلام کسانیرو مسخره میکنم که برای ولادت امامشون پرچم میزنن تو میدون تجریش که خدایا به واسطه خودت از دشمنانم انتقام بگیر!نمیفهمم چرااسلام اینا همش در حال انتقامه!و همش هم دشمنان ما دارند قویتر میشن!
جدا،چرا حرف از بخشش و عشق نیست؟

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger