آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

مسولیت رو صننم!

جمعه یکی از اقوام تعریف میکرد که برادرزادش که یک پسر 30 ساله بوده با دوست دخترش داشتند ساعت حدودای 1 نیمه شب از یه ایست بازرسی تو قیطریه رد میشدند که بهشون فرمان ایست دادند.اینها هم که از دردسرای گرفتار شدن دل خوشی نداشتند در رفتند.بسیجی مربوطه 4 تا تیر شلیک کرده که یکیش خورده به ماشین.
خلاصه وقتی رفتند خونه، والدین پسر نصیحت کردند که باید بری خودتو معرفی کنی ،اینا حتما شماره پلاکو برداشتند و جای تیر هم که روی ماشین مونده و کسی مسولیت تعمیرشو بعهده نمیگیره..صبح رفتند تو همون پاسگاه و دیدند طرف هم اونجاست.گفته که ما دستور شلیک داشتیم.از ایست قبلی اطلاع دادن که یک ماشین که دو پسر مو بلند سر نشینش هستند داره میاد ایستگاه ما،منم نفهمیدم که اون بغل دسته شما خانمه!و شلیک کردم.
ماشینو خوابوندن و پرونده رفته دادگاه برای رسیدگی و باقی قضایا که فعلا گرفتارشدند.
مسول نیروی انتظامی که اونجا بوده گفته خانم 12 شب ببعد بیشتر بسیج و اطلاعاتیها میریزن بیرون ،با نیروی انتظامی فرق دارند و راحت هم شلیک میکنند.شما خودتون نیمه شب ببعد باید مراعات کنین!

اگه یکی ازون تیرها خورده بود به باک بنزین یا لاستیکش میترکید و چپ میکردن و اتفاق ناگواری می افتاد کی مسوولیت بعهده میگرفت؟
حالا پسر عمه 22 ساله دوست من که با دوستاش نیمه شب تو ماشین گرفتنشون بردنشون کلانتری و نه دخترهمراهشون بوده و نه حتا مست بودند و حالا دو ماهه از مرگش میگذره ،کسی جوابگو بوده؟چنان افسره با باتوم زده تو سرش که جلوی چشم دوستاش جا در جا مرده!
یا اون سه تا پسری که ماشین دنبالشون بود و داشتند فرار میکردند و از پل افتادند پایینو و مردند؟

از اومدن احمدی نژاد میترسیدم و نوشتم که خودش شاید اونقدرا ترسناک !!نباشه ولی اونایی که از قبلش جون و قدرت میگیرن،خیلی سواستفاده ها میکنن که فقط بخاطر وجود اونه.

حالا بازم میگن،نمیدونم چرا نسبت به قبلنا دیگه ازش بدم نمیاد!واقعا من این جمله رو از خیلیا میشنوم؟کارای مثبتش چیه که من یکی هنوز ندیدم!

*
اون ضرب المثلی که چند پست پیش نوشتم،از یه کنفرانس درباره ضرب المثلهای ایرانی برداشتم.اکثرا به گوش نا آشنا ولی بسیار جالب بودند.معناش برابری میکنه با ضرب المثلهایی که برای بد شانسی میاد،مثلا لب دریا هم میریم ،خشک میشه یا نوبت ما که شد آسمون طپید!
*
من نمیفهمم چرا همیشه موسیقیهایی که اولش تو ذوقم میزنه ،بعدش از بهترین آثار مورد علاقم میشه!؟
مثل "سفر به دیگر سو" شهرام ناظری،کارای هم آوایی علیزاده و این کارجدید ولی قدیمی "جام تهی" شجریان
*
از اولین علایم جنون چیه!؟!؟!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger