آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

شغل دوم

خب اون شغلی که میگفتم احتیاج به بادیگارد داره،ازین مراکزخدمات پزشکی در منزل بود،که هفته پیش رفتم و قراردادشو بستم.مسوولش که یک خانم پزشک بود،تو سوالاتی که ازم کرد،پرسید:اگه برای بار اول بخواهید بالا سر مریضی برید،میتونید با خودتون مردی همراه کنید ،مثل پدر،برادر و ...(من و من کنان!!)؟والبته فقط برا بار اوله،برای دفعه های بعدی مشکلی نخواهید داشت.البته ما در مورد پزشکهای مردمون به امنیت مریض فکر میکنیم ولی درمورد خانمهای کارمندمون به امنیت اونها تا مریض!
(نتیجه گیریش با خودتون)!
یه سفته نیم میلیون تومنی هم میگیریم برا مواقعی که مشکل پیش اومد.البته اینم بیشتر مربوط به آقایون میشه که چون خواستیم شرایط مساوی باشه ازخانمها هم میگیریم.
منم تو دلم گفتم: بنظر منکه یک خانم هم میتونه مشکل ایجاد کنه،مثل اینکه ندیدند!!!
یکی از نکات جالب کار، اینه که باید با تلفن کارت ورود و خروج شفاهی بزنیم.تصورشو بکنین من وقتی میرسم منزل مریض باید بیسیم بزنم الو خرمگس بزرگ من سوسک سیاهم ،موقعیتم الان دم درمنزل مریضه!
یا یه مورد مشکوک از اتاق بغلی اومد بیرون،دستور چیه و یه چیزایی تو این مایه ها!
عصرش تو خیابون تو فکر امنیت و سختی کارش بودم که یک برگه تبلیغاتی دستم دادند.کلاسهای آموزش دفاع شخصی برای خانمها!!آدم غیر از یاد گرفتن فنون دفاعی ،مثلا با لانچیکو و قمه پاشه بره بالاسر مریض !
یاد فیلم بادیگارد افتادم!یه چیزی تو مایه های کوین کاستر باشه خوبه آدم بادیگارد بگیره!!
البته من بعید میدونم خیلی موردبرای تغذیه داشته باشند ،اینکه 3نفرو گرفته خیلی تعجب کردم.
جامعمون از نظر امنیت نوبره بخدا..
این برگه های تو خیابون هم گاهی اوقات بطرز جالبی دست آدم میرسنن.آخرین باری که داشتم تو خیابون به امتحان فوق لیسانس فکر میکردم ازین برگه های تبلیغ بخت گشایی دستم دادند!!!


*از کسیکه دیروز اینجا رو پینگ کرد ممنونم،ولی من خودم به اینترنت بدون فیلتر دسترسی دارم،مخصوصا پینگ نکردم،از توجهش ممنون.

*یک سری به این سایت بزنید .اگه برنامشو دانلود کنید یکسری عکسهای فوق العاده تو تقسیم بندیهای مختلف میریزه رو هاردتون که هر روزهم بروز میشه .و استفادش برای اسکرین سیوره !و یه مزیت خوبم که داره، اینه که ازتک تک عکسها بعنوان بک گراندتون هم میتونید استفاده کنید.اینم یه نمونه از عکسها.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger