آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

هفتگانه!

اول:
دم صبح یعنی ساعت 7/20 دقیقه تو آسانسور به افتخار خودت یه قر بدی،آی میچسبه آی میچسبه!

دوم:
اگه تو وبلاگستان 10 نفر اینجوری مینوشتن روحیه من یکی کلی عوض میشد!

سوم:
ناز خاتون که چند وقتیه ایرانه بالاخره با هماهنگی بقیه موفق به دیدارش شدیم. .جمع چهار نفره دلچسبی بود که با بودن در کنار غرفه های غذاهای بین المللی بسیار بیاد ماندنی شد!!!آخ که چه حالی میده یکی دیگه هماهنگ کنه و ای میل بزنه و آدم مثل خانما پاشه بره!!!یکی از بچه های وبلاگی از بچه های دبیرستانمون از آب در اومد.چه دنیای کوچیکی داریم واقعا.
برای نازخاتون یک کیسه از سبزیهای باغچه برده بودم.اینروزا بد جورکیمیاست!از بس که خوش ذوق بود اول بوشون کرد، بعد هم یه مقداریش روخورد، و آخر هم یه نعناع انداخت تو لیوان آبش.اون نعناعه تو لیوان خشگل دیده میشد ولی به بچه ها گفتم اگه بره این لیوان تو آشپزخونه،کارکنانش جیغ میزنن که وای وبا!!
ملاقات با کسانیکه از خارج میان ایران فوق العاده برام جالبه،همیشه چشم اندازهای جدیدی رو برا آدم رو میکنن و کلی چیز یاد میگیری.
خواهر یکی از دوستانم بعنوان تشویق، که تو رشته ی دامپزشکیش در دانشگاه تهران اول شده بود فرستاده بودنش انگلیس.6ماه بعدش
که برگشت واقعا یکی دیگه بود.بهش گفتم تو رفته بودی گاوای انگلیسیو بررسی کنی! چرا انقدرخودت رشد کردی!

اگه یکی خواست پولاشو در راه خیر و شادی دل نرگسی خرج کنه لطفا منو دعوت کنه به غرفه های کافی شاپ جام جم!!
البته که من جنبه رفتن به چنین جاهاییو ندارم.تصورشو بکنین غرفه های غذاهای ایتالیایی،روسی،سوییسی،آسیایی و...کنار هم باشه تازه نمونه غذاهای پخته شده جلو میز چیده شده باشه.یه چیزی در حد فجیع!

چهارم:
امروز تولد بوعلی سیناست.یکی از افتخارات ایرانیها. هر وقت میگن بوعلی سینا چهره ی امین تارخ میاد جلو نظرم!برید و به پزشکهای دورو برتون که واقعا در مقابل خدماتشون ،حق مادی چندانی دریافت نمیکنن وکلا یه حرفه ی عشقیه مثل معلمی، تبریک بگید مخصوصا پزشک وبلاگستان!
آی که این حرفه چه کسانیو که از من دور نکرده!!!
امروز غیر از بوعلی سینا تولد رکسانا هم هست مبارکش باشه!!گفتم تو چرا انقدر نابغه ایی،نگو...!

پنجم:
دلخوشی جدید و عجیبی اینروزا دارم و اونم شنیدن اذان نابهنگام مرحوم آقاتی(اذان شبکه 5) از دریچه کولر اتاقمه.اصلنم دیوونه نشدم و بعضی شبها بدون اینکه منتظرش باشم بعد از نیمه شب صداشو بوضوح میشنوم.

ششم:
من ازون آدمهای خوش شانس روزگارم.چرا که همیشه آدمهایی دوروبرم هستند که آغوششون برای پناه دادن تو سرمای بدبیاریها بروی من بازه.
دوسشون دارم زیاد.

هفتم:
قول داده ام
هنگام شنیدن نامت بی خیال باشم!
از این قول در گذر
چرا که با شنیدن نامت
صبر ایوب را کم دارم
برای فریاد نزدن!

نزار قبانی

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger