آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

و اینک آخر البلاگ!

همونجور که بلاگ رولینگ بی هیچ اخطاری فیلتر شد،امکا ن اینکه این اتفاق هم برای وبلاگها بیفته دور از ذهن نیست.ممکنه یه روز بیایم و ببینیم وبلاگ پر!
اگه فقط قرار باشه بلاگ اسپات فیلتر بشه من میرم سراغ قدیمیها و اونجا مینویسم ولی اگه بکل قرار باشه خدای نکرده ،فیلتر بشن،حلالمون کنید.

خلاصه که،اگه فحشی در گلو مانده دارید یا عشقی ابراز نشده!!!در دل، بشتابید که وقت تنگ است!
خودم ای میل کسانیکه دوست دارم باهاشون در ارتباط باشم رو برداشتم ،بد نیست بفکر آرشیوتون هم باشید،اگه جایی نوشته هاتونو ندارید.

تو مدت یکسال و نیم بیکاریم،این وبلاگ بود که با همه ی جذابیتهاش منواز چتهای بی سروته و خسته کننده بخودش جذب کرد.و واقعا که یک مشغولیت دوست داشتنی بوده و هست و ایشالا که بمونه.
نوشتن مطالب شعرا و نویسنده ها و خوندن وبلاگها باعث شد که بتونم بعد از 6سال که حتا یه شعر یا نوشته ی خوب نداشتم دستم راه بیفته و حتا تو طنز یه چیزکی بنویسم.نوشتن برا من کشفی از درونمه که آسیب دیده و تنهاست.کلمات التیامش میبخشن و دردش کم و کمتر میشه و روزنه ها براش پررنگتر.
غیراز به به و چه چه هایی که تو نظرات خوندم،انتقادها و ریز بینی هایی که به پستهام وارد میشد باعث شد جدیتر بنوشتن و اثر گذاریش روی خواننده هام فکر کنم و مثل یک ذوق و استعداد،در نظر بگیرمش.ذوقی که میشه پرورشش داد و استفاده های والاتری نمود.
نمیدونم برای شما چه اثراتی داشته ولی کم کسی دیدم که وبلاگ براش نفعی نداشته باشه.
میدونم این حرفها خوشایند نیست برا خوندن ولی بهتره اگه قراره اتفاقی بیفته خودمونو آماده کنیم .
شاید روزی برسه که دلمون برای حتا چنین کامنتهایی تنگ بشه:
مطلبت جالب بود بمنم سر بزن.

ای لعنت خدا به هر چی حالگیر و زور گو تو این مملکنه.بقول آبدارچی قبلیمون برن زیر گل!آخر فحشش این بود.

کسب در آمد از طریق بلاگ رولینگ!
ما وبلاگ شما را در سه سوت برای خوانندگان خارج از کشور ،پینگ میکنیم!
شما میتوانید با دادن یک پسورد و رمز عبوریتان به شرطیکه"فحش بد"! نباشد،لیست وبلاگهای خود را همان روز در میل باکس خود داشته باشید!
لطفا مبلغ هزار و یک روزنه به ای میل اینجانب بنام خانم نرگس بانو! بفرستید.

*میبینید که هزار و یک روزنه بالای قالبم بیک ضربدر تو مایه های سوسک شده است!
*جدی گفتم،زحمتی نیست یک کپی پست کلی آدرسهاتونه.اگه براتون مهمن،من تومحل کارم،مشکل فیلتر ندارم.


اگر زنجیری بگردن دیگری بیندازید،سر دیگر آن بر گردن خودتان گره میخورد.

امرسون
امیدوارم این زنجیرا خفشون کنه،هر کی که میخواد این مردمو افسرده و زیر بار زور ببینه.
بدم میاد ولی،عین پیرزنها همش دارم بخاطر کاراشون نفرین میکنم.
امشب با همون کارت برا من بلاگ رولینگ باز شده،نمیدونم چه مرگشونه!؟

*بانوی کوچک،لطفا جواب کامنتتونو در پست قبلی بخونید.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger