آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

درهمه،جدا نکن!

1/یه رسمی تو ارکات هست،منو یکم داره اذیت میکنه.مثلا میری دوستهای زمان دانشجوییت یا بچه های بلاگیو اتفاقی پیدا میکنی،بدون اینکه ادشون کنی،براشون اسکرپی مینویسی و سلام و علیکی و احوالپرسی.چند روز بعد میبینی طرف اومده ادت کرده ولی دریغ ازیه جواب سلام وحتا کلامی.
من تازگی دارم زده میشم ازین حرکات،یعنی چی ،یعنی ما آدمهای گنده تعداد دوستهامون تواین سایت مهمتر از یه جواب سلام دادنه؟؟
میشه بگید این تابلوهای صامت رو چه جوری میشه دیلیت کرد!!!؟

2/ یکی از بهترین نوشته هایی که این چند روزه در مورد نوشی خوندم.

3/جاده روستایی بنام "رینه".زیر پای مظهر اوج و بلندی در ایران"دماوند" دوست داشتنی
جای همگی خالی نشستیم تویه عصرگاه خنک ،نون محلی با پنیرو گوجه و خیار خوردیم.
اولش این شکلی بود ،جذبت میکرد ،وقتی میرفتی جلو ،با دیدن این صحنه دلت هری میریخت پایین.
چند بار تو زندگی با چشم انداز قشنگی روبرو شدید و با نزدیک شدن بهش دیدید میتونه باعث هلاکتون بشه؟

4/بلاتکلیفی در هر زمینه از بدترین نفرینهاست، که میشه در حق یکی کرد.
نمیدونم کی نفرینم کرده ولی درهر صورت:

لطفا یا یه بالن از طرف زمین
یا یه صاعقه از طرف آسمون
بین زمین و آسمون موندن سخته
بخدا سخته...

5/نمیدونم چرا میانگین سنی کسانی که میان کلاس آواز بالاست،مگه میشه ما جوونها هم با شنیدن و خوندن ،بعضی از تصنیفهای قدیمی ، مست نشیم.

مثل این:
دیدی که رسوا شد دلم،غرق تمنا شد دلم
یا
نوبهار دلنشین آمدی سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
یا
ذلیل و بیچار چو من نیست کس در کوی تو
خمیده شد پشت من از غم چون ابروی تو
یا
صورتگر نقاش چین،رو صورت یارم ببین

میدونم هر کی یه سلیقه ای داره.منکه تو موسیقی دنیایی از تنوع و تفاوت دارم برای لذت بردن.
گاهی فکر میکنم ما ،درادبیات وهنرهای ایرانیمون ،چقدرانواع واقسام می، داریم برای مست شدن.
الان اینجا صدای آهنگ" به تماشای آبهای سپید" علیزاده میاد.این کارش یه جور قشنگه."راز نو"هم یه جورنفستو بند میاره.
فک و دهنم از تمرین آوازهمش درد میکنه !قدر هنرمندارو بدونید دیگه!!!*

6/شعری ازشمس لنگرودی

جزایر و اقیانوسها را در مینوردم
کنار تو مینشینم
بر مویت دست میکشم
با تو سخن میگویم
و بر میگردم
بی آنکه مرا دیده باشی
حیرت مکن که پنجره باز است و عروسکهایت میخندند.

7/ هفت عدد کثرته،با یه جور تقدس.فردا هم سه شنبه است"روز عشقه"ازهفت گوشه دلمون با عشق، دعا کنیم برای آرامش نوشی عزیز و بچه هاش.


که دارم عالمی خوش با خیالت...
خیال مهرتو،ای مهربانتراز خورشید...

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger