آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

حمله امریکا به ایران

امروز بالاخره موفق شدم با 3دقیقه تاخیر کارت بزنم!هر کاری میکنم دیر بیام بلکه مدیرا!! بد عادت نشن بازم ساعت 22/7، 10/7 یکبارهم که 50/6 کارت زدم!به سحر خیزی قبل از تعطیلی مدارس عادت کردم.
تو کل دو ماه گذشته فقط 7 دقیقه تاخیر داشتم!روز کارمند کی هست شاید نمونه شدم!

در پی نشست فوق العاده امروز صبح مجلس سنای آمریکا، کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد تصمیم کنگره آمریکا برای حمله نظامی به ایران در ماه سپتامبر سال جاری قطعی شد.

امروز صبح علی الطلوع وقتی آنلاین شدم یکی اینوhttp://www.1webspace.biz/bbcpersian/index.htm بهم داد.منم با خوندنش بد جوری هول کرده بودم. چون خیلی هم غیر منطقی نبود وقتی که میفهمیم خانم رایس از یک پسر قزوینی شکست عشقی خورده اند!!!
میگید نه اینجا رو بخونید!
برای همکارم لینکشو گذاشتم و با کلی هول و ولا با یکی دیگه داشتیم فکر میکردیم که ای داد بیداد چیکار کنیم،و همون احمدی نژاد بهتربودو وحالا چه خاکی تو سرمون بریزیم واین حرفها، که یکی از دوستانم پی ام داد وگفت اینکه قلابیه بابا!
به اونیکه لینکشو داده بود گفتم چرا اینجوری آدمو اذیت میکنی؟منکه از ترس مردم!بعد دیدم خودشم گول خورده بوده!
ولی خداییش اصلا شوخی خوبی نبود فقط یه نتیجه مثبت داشت و اون اینکه بدتر از وجود احمدی نژاد هم ممکنه اتفاق بیفته!!!
هر چند که منم دارم به این نتیجه میرسم که تفاوتی بین وجود جناب معین و ایشون نمیتونه باشه.
راستی ،رنج سنی باور کردگان بالای 30 بود!!!

*راستی میگما قبلا موقع جوک گفتن، میگفتیم یه روز ترکه،حالا باید بگیم یهروز یه نماینده ی مجلسه!!!
میگن تند تند آپدیت کردن با عمق دپرشن رابطه نزدیک داره نه؟! والا بگمونم:)
اینم چند تا لینک:

امروز به يه مطلب جالب راجع به اون دوتا شخصيت دوست‌داشتنی کارتونی يعنی پت و مت تو يکی از روزنامه‌ها برخوردم. عنوان مطلب اين بود: پخمه‌های خوشبخت. نويسنده بعد از توضيحی کوتاه راجع به اين برنامه و سازندگان آن، بحثی فلسفی! را در خصوص پت و مت وارد کرده بود. بقیشو اینجا بخونید.

میخواهیم یک جایزه بدهیم، برای اینکار وبلاگهایی را که بچه‌های وبلاگنویس معرفی میکنند در یک صفحه جمع میکنیم. خواننده‌ها در عرض یکی دو ماه مطالب آن وبلاگها را میخوانند و بهشان رای میدهند هرکسی اول شد. جایزه را می‌برد.
اینجا روبرای اطلاعات بیشترکلیک کنید و اگه میتونید لینک بدید.

اینم یه مطلب طنزه خوندنیه از وبلگ شرح.

کتاب دایی جان ناپلئون هم سی و پنج ساله شد. از وبلاگ خوندنی نقطه ته خط

این آقا هم تو بلاگشون هم لینکهای خوبی میذارن ،هم جواب ای میل آدمو برای پیشنهاد عوض کردن قالب نظرات نمیدن!!!

اینم آخر شبی دیدم ذوق مرگ شدم!یه چشمه ی خشگل تو دل کوه به اسم چشمه ی نرگس،آهای نرگسا اینجارو ببینید!
چقدر آهنگ بلاگشو دوست دارم.

یه چند تا لینک جدید هم به لینکدونی اینجا اضافه کردم.ولی نه کسی نظری میده نه میفهمم چند بار کلیک میشه!
ولی آرشیو خوبی برای خود آدمه.

از خسته گردون چه بگویم که در آغاز
از روزنه کلبه من حوصله کم ریخت

خلیل جوادی

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger