آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

شلوار پاچه کوتاهم آرزوست!

برام خیلی جالبه که همه فکر میکنند که اگه ما از رو ناچاری رفسنجانیو میخواستیم برای این بود که آزادی داشته باشیم و شلوار پاچه کوتاه بپوشیم و بی حجابی باشه وبا دوست پسرمون بریم بریم کافی شاپ و ازین حرفها.کسانیکه اینجور فکر میکنن فقط مسایلو از دیدگاه خودشون بررسی میکنن.بابا ما با اونهایی که رفتن کارناوال راه انداختن فرق داریم لااقل قیافمون فرق داره!!
اول از هر چیزی بگم که من نتونستم به رفسنجانی رای بدم هم خستگی سفرعاملی شد که یه توجیهه! ولی دلیل مهمم این بود که اصلا نتونستم خودمو راضی کنم به خیلیا گفتم برن رای بدن مادرم که بعد از انقلاب تا حالا هیچ رایی نداده بود یا خواهرزاده های 17 ،20 سالمو ولی خودم ندادم.میدونم خیلی هم کار درستی نکردم لجبازی هم نبود ولی نتونستم.

عزیز،من نه عشق شلوار برمودا دارم نه یکدونه صندل دارم نه موهامو عجیب غریب بیرون میذارم .
درسته من در خانواده به اصلاح حزب اللهی نبودم و تو فامیلمون هم دو مورد بیشتر ندیدم ولی توی یک خانواده مذهبی بزرگ شدم
ولی ازینکه می بینم یه مذهبی افراطی تندرو که میخواد جاده برای ظهور امام زمان *بکشه و بقول دانشجوش وسط کلاس موقع اذان چفیه زمین پهن کنه و نماز بخونه خوشم نمیاد.اینکه چنین شخصی بخواد سیاستمدار مملکتم بشه ناراحتم .حالا هی تو بیا نا امیدی منو توجیه کن،هر چند که دلخوری این چند روزه منم فایده نداره و باید عادت کنیم،ولی حق اینو داریم که ناامید بشیم لااقل چند روزی!
من از هر چی افراطه بدم میاد.این آقا نوه دایی صمیمیترین دوست منه،خیلی بیشترازاون چیزهایی که شما بدونی من از زندگی خصوصیش با خبرم،بله آدم ساده ایه ،حقوقشو از دولت نمیگیره،ساده زندگی میکنه ،عکس ازش میندازن که سر سفره در حالیکه تسبیح کنار دستشه داره نون سنگگ با پنیر میخوره و پیکان مدل پایین داره و ازین حرفها.
من نمیگم چنین شخصی بده اصلا فرشته،ولی من یه فرشته ریشو نمیخوام!!!من نمیخوام همه چیزم بشه مذهب،اونم مذهبی که تو این سالها بین سیاست و عمامه و فرصت طلبیها گم شد.
بقول آقای ابطحی بالاخره وقتی کسیکه دارای عقایدیه و در جامعه رییس جمهور میشه کسانیکه عقاید مشترک باهاش دارن قدرت میگیرن و البته بنظر من روشون زیاد میشه.حالا عده ای از کسانیکه با ایشون اتفاق نظر دارند کیا هستند؟خودتون میدونید همین بسیجیا و لباس شخصیها و کسانیکه گاهی برای فهموندن حرفشون از باتوم استفاده میکنن.
این بسیجی اون بسیجی ای نیست که استادمون تعریف میکرد برای اسم نوشتن توی یه عملیاتی که میدونستن برگشتی در کار نیست سر و دست میشکوندن ،حالا کاری ندارم که بخاطر اعتقاد مذهبیشون بوده یا دفاع از وطن،هر چی بوده هر دوش خیلی ارزشمند بوده چون از جونش داشته میگذشته و منم خیلی براش حرمت قایلم، ولی بسیجی امروزی ای که من دیدم میخواد حرف زور بزنه،از کارت عضویتش برای صد جوره امکانات داره استفاده میکنه و شغل و پور سانت میگیره،نمونه شو از نزدیک دیدم. بعدشم تو خیابون جریت پیدا میکنه که بخواد منو امر بمعروف کنه یا تو کوه گیر بده بدختر فامیلمون که این کیه باهاش اومدی و بیا بریم بالا یه اتاقک داریم که بهتون اجاره میدیم و اگه نخواید خودمون هستیم واگه نیای ال میکنیم و بل میکنیم.4ساعت هم نگهشون میداره و بعدش بخاطر اینکه اسم پسره علیه ولشون میکنه برن!
خودتون زیاد شنیدید ازین قبیل...
میفهمی چی میگم من از اینکه چنین آدمهایی میخوان جریت و قدرت پیدا کنن میترسم،چون قانونی هم نیست وقانونی هم از خلافهاشون انتقاد نمیکنه.همین الانشم احساس امنیت نمیکنم چه برسه به وقتیکه ...
من اینو دیو نمیبینم ولی کسی هم نمیبینم که بخواد کاری بهتر از خاتمی برامون بکنه.حداقلش اینه که شاید صدامون در بیاد!
همون یکذره اعتمادم به دولت و سیاست دود شد رفت، بقول فخری برزنده:

اعتماد
یاسهای سپیدسرگردانی بود

که باد با خودش برد...

*اگه ادعای ساده زیستی و برنامه های ازین قبیل دارن جاده رو بیخیال بشن، جلوی خرید ماکسیما بعنوان اموال شخصی برای جمکرون وازین قبیل کارها رو بگیرن!این گوی و این میدون تا ببینیم چه میکند.ایشالا که موفق باشه وگرنه دودش تو چشم هممون میره.
هی میخوام سیاسی ننویسم ولی نمیشه،یه چیزایی میخونی جوش میاری،آروم میشیم هممون ،آروم و آرومتر...

بلاگ زهرارو بخونید بقیشم اینجا میذارم واسه اینکه دلتون باز بشه:
بعد از پيروزي احمدي نژاد در انتخابات
۱- مایلی‌کهن مجددا سکان هدایت تیم ملی را در دست خواهد گرفت.
۲- نام پیتزا دربدر از این به بعد به دیزی سرای شلمچه تغییر نام داده میشود.
۳- از ۲۰۰ متر مانده به اداره یا شرکت مسیر باید بصورت سینه خیز طی شود تا افراد در هنگام حضور در محل کار به اندازه کافی خاکی باشند.
۴- آهنگ‌های موبایل باید تلاوت یکی از سوره‌های جزء سی‌ام قرآن باشد.
۵- از این به بعد سر کلاس‌های زبان باید این آهنگ خوانده شود (با ریتم سوی دیار عاشقان خوانده شود)
everybody esteme'o, everybody estame'o...
We are going to Karbala, We are going to Karbala
۶- حضور آقایان و خانم‌ها در خیابان‌ها فقط به ترتیب در روزهای زوج و فرد میسر خواهد بود.
۷- اجازه ساخت آپارتمان در صورتی صادر خواهد شد که طبقه اول حسینیه باشد.
۸- از سخنان امام جمعه بعد از هر خطبه امتحان بعمل خواهد آمد و ۳۰٪ نمره کنکور سراسری دانشگاه‌ها را نتایج این امتحان تشکیل خواهد داد.
۹- ناهیان از منکر اجازه دارند کراوات افرادی را که کراوات می‌بندند تا حد خفگی بکشند و ول کنند و این کار را به کرات تا توبه کردن فرد ادامه دهند.
۱۰- خون رانندگانی که از چراغ قرمز رد می‌شوند بر نیروی انتظامی حلال است.
۱۱- کسانی که ریش آنها کوتاه است تا رسیدن طول آن به ۱۰ سانتی‌متر در بازداشت به سر خواهند برد.
۱۲- حکم کسانی که از آب برای شستن جوراب استفاده کنند در حکم محاربه با امام زمان خواهد بود.
13- مراسم پرفیض دعای کمیل در طول روز به دفعات برگزار خواهد شد.
14- مردم موظفند آنقدر عبادت کنند تا آنجا که آیه‌ای از طرف باریتعالی نازل شود به این مضمون که «تو رو من (خدا) بسه دیگه، مگه شما خونه زندگی ندارید.»
15- جاده ابریشم طوری تغییر داده می‌شود که قسمتی از آن از مسیر حرکت امام زمان گذر کند تا قسمتی از این مسیر ابریشمین!!! گردد.
16- تمام سفرهای توریستی به خارج از این پس به بازدید از مناطق جنگی تغییر پیدا خواهد کرد.
17- توریست‌های خارجی تنها در صورتی اجازه بازگشت به کشورشان را خواهند داشت که بتوانند نهج‌البلاغه را بصورت برعکس حفظ کنند.
18- از کسانی که نتوانند خانواده خود را از نظر مالی تأمین کنند تقدیر بعمل خواهد آمد.
۱۹- ۹۳٪ حقوق بالای ۱۲۰ هزار تومن بعنوان مالیات کسر خواهد شد. (شایان ذکر است ۷٪ بقیه بابت بیمه کسر می‌شود)
۲۰- عبارت «وحدت حوزه و دانشگاه» از این پس به «غلبه حوزه بر دانشگاه» تغییر نام خواهد داد

منبع:کامنت دونی بلاگ هاله(سرزمین آفتاب)

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger