آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

من باور میکنم ،ایران من یتیم است

باورت میشد؟همه چیزمون غم نان بود.هر چی خوردیم ازین شکم و محدوده اطرافش تا پوکی مغزمون خوردیم!
.من باور میکنم .من رای 13 یا 15 میلیونی احمدی نژادو باور میکنم،بسکه این چند روزه قضاوتهای ساده لوحانه شنیدم
مردم از بسکه فهمیدم اینایی که رو سرمه مو نیست بلکه پشمه،من چرا فکر کردم یه انسانم با حق انتخاب!؟
چه اشکالی داره ،غمی نیست،همیشه دولت ناامیدمون میکرد اینبار مردممون،یکذره تنوع هم بد نیست چرا خودتو اذیت میکنی!
روانشناسی میگه برای داشتن جذابیت بیشتر،غیر قابل پیش بینی باش،ما جذابترین مردم دنیاییم!چه اشکال داره ،ما تو خیلی چیزا اولیم اینم روش!
من باور میکنم چند متر پارچه روی سر این عالیجناب ترسناکتر از کپه ریش رییس جمهور محبوبمان است!همانی که قرار است برای انتخابش جلوی شادیمان را بگیریم و برای پیروزیش کف نزنیم! خیلی سخته !جلوی شادی جوون جماعتو گرفتن خیلی سخته !چرا رهبرمون درکمون نمیکنه که من دلم میخواد دست تو دست همه بسیجیا و گروه انصاروسط بویی از گلاب برم تو خیابون و اذا جا و نصر الله ...بخونم!
باورش میکردیم که مردم یه روزی از ترس همین چند متر پارچه به مردی پناه میبرن که...
نمیدونم به چه مردی پناه میبرن،تو میدونی؟خیلی زوده که بخوایم قضاوت کنیم نه؟خودش گفته همه ی اینا حرفه و توطئه است مگه نه عزیز؟؟؟
چرا مثل لولو ازش میترسیم؟هان چرا ؟مگه قرار نبود فقط مارو با این بترسونن؟مگه از بچگی یادمون نمونده که لولو ها هیچوقت نمیان!پس چرا ایندفعه اومده !با اینهمه استقبال هم اومده!
نمیدونم شاید احمدی نژاد از مردم ما هم غیر قابل پیش بینی تر بود ،خدارو چه دیده ایی!!!منکه اینروزا سخت سنگدل دیدمش!

بگذریم کاش مینوشتم اینجا که شب پنجشنبه چه خوابی دیدم،خوابی رو که احمدی نژاد برای ملت ایران دیده!معلومه که اون صدقه دویست تومنی من ،نمیتونست جریان اون کابوسو برعکس کنه!تموم خونه ها بی مرد بود ،همه بچه ها یتیم و همه زنها بیوه.ما همه زنهای پوشیه زده مشکی پوش هراسانی بودیم که در صفا و مروه اینوراونورمیدویدیم بلکه عطشمان را با پیدا کردن جرعه آبی تسکین دهیم .چه کنیم که همه سراب بود و سراب بود و سراب...

*به توصیه دوستان نصفش حذف شد!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger