آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

اختلافات!

بالاخره رفتم رای دادم.با بچه ها موافقم،کوشش بیهوده به از خفتگی.
چقدر متفاوت بود اینبار،اوندفعه با چه شوقی و با چه امیدهایی رفتیم اینبار فقط برای رو کم کردن هاشمی ،تازه اونم اگه بذارن.
نمیدونم تهران چه خبر بود ،من شهر جدید هشتگرد رفتم توی یه مدرسه .خیلی هم معطل نشدیم ،خودم با اطمینان و خواهرزادمو با نیشگون وادار کردم اسم معین رو بنویسه!
نمیدونم حرفهای جناب رفسنجانیو شنیدین یا نه،اینکه مدرک بیارید که من چقدر مال و اموال دارم و اینا تهمته و ...چقدر اشک تمساح ریخت و بقول خواهرم خیلی ازمردم هم باور میکنن.
منکه تهمت نمیزنم! ولی یه کارخونه ،"نوشاب" رو که توش مدتی کارآموزی رفتم میدونم اونموقع قسمت اعظم سهامش مال یه شاهزاده اماراتی و ایشون بود!
شهر زادگاه منم(اسمشو نبر!) سنگ ایشونو به سینه زدن،خلاف اون چیزیکه میگفتن آخوندا طرفدارایشون نیستن!(حیف آقا و ایشون که بهش بگم!).
از دنیای مجازی و بچه هایی که دلایل رای دادن و ندادنشونو نوشتند و تحلیل کردند ممنونم،خیلی به من یکی که کمک کرد.

تا الان که ساعت 9 صبحه اکبر شاه درراس هستند.بچه ها یکی یکی دارن آنلاین میشن و ابراز نگرانی میکنند.امیدوارم خدا بهممون رحم کنه!و البته من همینجا اعلام میکنم خلاف گذشته در صورتیکه ایشون رییس جمهور بشن من به اولین مورد ازدواج در خارج از کشور جواب مثبت داده و فلنگو میبندم! دیگه طاقت ندارم !!نسل ما به اندازه کافی ازبرکات وجود ایشون بهره مند شدند!!!

ولی خداییش دلتون میاد چنین رییس جمهور آپ تو دیتی نداشته باشید،وقتی به این قشنگی آهنگ شاد براتون اجرا میکنه!تازه این اولشه ببینید بعدا چه میکنه!
اسپیکرها روشن ،دستها بالا!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger