آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

سنگ دل!

از بیماریهای متداول گوارشی احساسی میباشد که از مهمترین عوامل بوجود آمدن آن میتوان به هضم نادرست رفتارها و نابهنجاریهای آدمیان نام برد!
تراکم این بیماری در شهرها بخصوص شهرهای صنعتی زیاد و در مناطق روستایی بعلت کمی جمعیت و خوشی آب و هوا ،کمتر میباشد.این بیماری زمینه ارثی داشته و مخصوصا کسانیکه یکی ازوالدین آنها درگیر باشد بوفوریافت میشودکه بخصوص در تعداد حملات برای دفع سنگ اثر گذار میباشد.

محدوده ی سنی خاصی را نمیتوان برای این بیماری در نظر گرفت،ولی معمولا مسری بوده و وقتیکه انسان در شرایط نا مناسب روحی باشد،امکان ابتلا را تا حد زیادی بالا میبرد!
تاکنون درمان خاصی برای این بیماری کشف نشده است و برعکس سنگ کلیه،دفع سنگها دلیلی برای بهبودی نخواهد بود و در موارد زیادی این سنگها تا آخر عمرپشت سرهم ساخته و دفع میشوند!اندازه و قطر این سنگها در حدیست که گاهی یک زندگی را میتوانند متلاشی کنند!والبته هنوز راهکار خیلی معتبری برای شکستن این سنگها در دست نمیباشد!
در مقایسه با سنگهای کلیه که پس از دفع، مریض خود را راحت میکنند در اینجا دفع سنگ تازه شروع بحران و درد است،بخصوص برای اطرافیان!
مبتلایان کمی هستند که خود به بیماری خود آگاه باشند و سعی در درمان داشته باشند و حتا هنگام دفع سنگها چندان دردی در خود احساس نمیکنند!
درمان این بیماری کاملا ریشه ای بوده وباید به کودکی و نوجوانی شخص هم رجوع شود!
ولی بعد از درمانهای روانی،تنها داروی تا حدی موثر در این بیماری،وجود مهر و محبت اطرافیان میباشد ،مخصوصا کسانیکه بدنشان مقاوم بوده و هنوز به این بیماری مبتلا نشده اند!این روند گاهی در بیماران جواب داده و امید بزندگی را دراطرافیان ! پر رنگ میکند.

نتیجه گیری علمی:سنگ کلیه داشتن بهتراز سنگ دله!
نتیجه گیری اخلاقی:سنگ دل را در جاهای متروکه دفع کنید!
نتیجه گیری شاعرانه:اگه سنگ دل یکی بودی چه بودی!
نتیجه گیری مازوخیستی:سنگ دلات بخوره تو سر من!
نتیجه گیری احساسی:حیف دل نیست سنگ بیاره
!
نتیجه گیری خیلی احساسی: عزیزم سنگ دلتو بخورم!

نتیجه گیری مذهبی: دفع سنگ کلیه حرام است حرام!
نتیجه گیری سیاسی:اگه در راستای اصلاحات باشه منعی نداره!
نتیجه گیری خودم:سنگ؟ من ، چی ، کجام!

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger