آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

طلسم

چگونه است که شادی
اینجااست
ولی پای من لنگ است که همراهش باشم؟


بیژن جلالی

اینروزا فقط آهنگ mass...
یه حس انتقامجویی بهم میده.ولی مگه میشه از متافیزیک و ماورا الطبیعه انتقامی گرفت؟

*مطلب بعدم تغذیه و میگرنه،با عذرخواهی از رکسانا بابت تاخیرش.
*هالو اسکن گاهی قاط میزنه.اگه روی حروف اولش مکث کنید وبعد کلیک کنید قسمت نظرات باز میشه،اگرم گاهی اصلا باز نمیشه کل صفحه بسته بشه و دوباره باز بشه مشکل حل میشه. اینم از جواب سوال.یادش بخیر بلاگ اسکای یه چیز دیگه بود.

راستش دیدم اینارو نگم از دهن می افته پس اضافه میکنم که بدقول هم نشم:

جای همگی دوستان خالی ما پنجشنبه طبق قرار از قبلی که دعوت از دوستان کرده بودم ،این قیام شکمی رو لبیک گفتند وپیتزا گویان بمحل قرار اومدن.رستوران 2 سارا تو جردن بود که فقط یه منو بار سالاد پیتزا داشت.یعنی شما با ورودی 4500 هر چی دلتون خواست میتونید از غذاها میل کنید.
لیست غذاهاشو بگم ،شاید خوشتون اومد که شما هم یه بار امتحان کنید.4جور پیتزا بود ،مرغ سوخاری و کشک بادمجون و همبرگر یه جور خوراک قارچ ،لازانیا وسیب زمینی سرخ کرده ،چند جور سالاد ،و سه نوع نوشیدنی و ژله و کرم کارامل ومخلفات سالادها.
با خودم دوربین برده بودم ولی شادی دیدن بچه ها واون غذاهای گوگوری مگوری!حواس منو حسابی پرت کرد.
محمود میران و علیرضا دبیر و رامین ناصر نصیرورو هم با یه تیپ عجق وجق دیدیم*

راستش انقدر خوردم که دیگه همه جارو پیتزامیدیدم ،مخصوصا بچه ها رو که هر کدومو یه نوعی میدیدم یکی پیتزا مرغ یکی پیتزای گوشت!

آخر عملیات منکه هنوزجا داشتم ولی پیش خودم فکر کردم اگه بخورم میگن این هزار و یک روزنه است یا هزار و یک شکم!
مخصوصا نگاه عاقل اندر سفیهانه ی یکی از دخترای روبرویی که نصف زمان غذا خوردن من بیکار نشسته بود،بدجوری عذابم میداد!!!

عملیات انتحاری از ساعت 1/30 با رمز" من میتوانم" شروع و در ساعت 4 با فتح ضلع شمالی و جنوبی میزغذاپایان یافت!

راستش من بدبخت مجبور شدم شبش بزور هم که شده شام بخورم چون دوستم دیوونم کرد از بس تعارف کرد وچون شب هم قرار بود منزلشون بخوابم قبل از خواب تلفنهای اورژانس و بهشت زهرارو با هم یه مروری کردیم!!!

به بچه ها گفتم آدم چرا 10 تومن پول بده بره پیش روانشناس تازه اونم بعد وقتهای آنچنانی که میدن ،یه سر بیای اینجا کلی روحیه ات شاد میشه و همه چیو گل و بلبل میبینی !البته من بعد از غذا خوردن اون گل و بلبلا رو دیگه نمیدیم چون بالای سرم میچرخیدن!!!

و البته که من به تواناییهای بچه های بلاگی غیر از نوشتن پی بردم و فهمیدم استعدادهای نشکفته زیاد داریم!استعدادهایی که اینبار از انگشت که نه، از دهان و شکم بر آمدند!

از اونجاییکه یا فیدبکی که گرفتم بچه ها خوششون اومده بود و راضی بودن این قرارهای شکمی _بلاگی ادامه خواهد یافت.
حالا هی قرار بلاگی بذارید بشینید از سیاست حرف بزنید. بابا دنیا داره رو شکم میچرخه نمی بینید سیاستمدارها همه حرفاشون از روی شکمه!

من یک کیلو چاق شدم و انقدر ورم دارم که شبیه ژاپنیا شدم بقیه رو خبر ندارم که در قید حیات هستند یا نه!
ولی تا باشه ازین بخور بخورا،بجای حرص و غم و غصه....

شما هم میتوانید در عملیات بعدی از همخوران ما باشید،پس :
با ما تماس بگیرید!

دوستان عزیز ای میل و آیدی "بوی بارون" من حک شده.البته تعویض ویندوز کردم و اطلاع هم دادم دیگه مشکلی نیست ،ولی اگه از طرف من عکسهای عروسی جناب علی دایی یا یکسری حرفهای نامربوطو ویروس بهتون رسیده من بخدا اینکاره نیستم!ولی عکس سکسی هارو من فرستادم!!!!!
حالا کار دیگه ای هم باید بکنم غیر از تعویض ویندوز؟
هیچی دیگه ،بی خیالش شدم اون بوی بارونو...یکی دیگه ساختم*.
دیگه باید بخونی بارونو دوست دارم هنوز چون ترو یادم میاره!!!
آدرس ای میل اینجا هم جی میل گذاشتم،این تاوان رد کردن آقایونه؟!!

وقتی برای قرارشماره تلفنمو آفلاین گذاشتم برای یکی از بچه ها ،شماررو برداشته و حتا ساعت 4 صبح هم مزاحم میشه.چون میدونم اینجارو هم میخونه،خواستم بگم بیا و از خر شیطون پیاده شوو باما بیا در جاده صراط و اون شماررو بی خیال شو،عکسها بدرک انقدر نگاشون کن تا خسته بشی که فکر کنم بیشتر پشیمون بشی تا خسته!!! ولی اون شماررو بیخیال شو!!!وگرنه همه میدونن من اهل کجامو و اطلاعاتیمو! و ممکنه چه بلاهایی که سرت نیاد!!!
میشه راهکارای برخوردی با این ویروسهای جامعه رو بمنم بگید!؟


این جمله رو امروز اینجا خوندم و خیلی خوشم اومد.
تو که عرضه عاشق بودن نداری لااقل شعور معشوق بودن رو داشته باش.


 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger