آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

آوردی بهشت

پرم از حرفهای نگفته/ همش غم نیست،بیشرش شادیه/خوبم ،خوشم و پر انرژی/چرا فکر میکنی با افزایش سن باید غمگین باشم؟/بدون همسر بدون دوست پسر،هوم؟/دلایل کافی نیست،دلیل بعدی/نوشته ی قبلمو خیلی دوست دارم/آوردی بهشت/چه هوایی/بس ناجوانمردانه دو نفره است/زیر آب زنی رییس/ چه میکنه این نیاز به محبوبیت/من یه خبرچینم!/زمان، زمان که رسوات کنه/بازم خوبه میشناسنت/پایان قرارداد نزدیکه/ ترسی ازرفتن نیست/صمیمیت همیشگی منشیهابا من/مسوول خدماتمون ،مربی اسکیه،از فامیلیش فهمیدم/گوشی آبدارچیمون نوکیا!!!/عزیز تو سی سی یو/با هر زنگ تلفنی از جا میپرم/ مثبتترین زنی که بعمرم دیدم/عزیزه عزیزه/ببار ای ابر بهار در شبای تیره چو زلف یار/آقای متاهل من ازاوناش نیستم/به لینکدونی سر میزنید؟؟؟/عکس گل شمشاد/خواب چهارشنبه،تعبیر در یکشنبه/ چقدر عوض شدی،یه چت شاخدار،با انواع شاخها/در سایزها و طرحهای مختلف/اومدی؟خوش اومدی ولی بی نمک بیا/این نمکا رو دل نمیشینه رو زخم میشینه/درکه،تلفیقی از کوههای قشنگی که رفتم/ برگشت زیر بارون بهاری/حیفه بهار که توطبیعت نرید/یه روز شاد/شبش از دماغم در میاد/دلشوره دلشوره دلشوره/جواب دکتر،یکشنبه /از خوشحالی تا خونه با ماما ن پر میکشیم/کم مونده بوددکتروماچش کنم!/عادت به سحر خیزی15/5 صبح/لذتی که ریه میبره اینروزا/بین زمین و آسمونو اجاره کردم/قبولی فوق لیسانس دختر خاله ودخترعمو/تا حالا100 بار میگفتن شرکت کن ،حالا میشه 200بار/اورکات خلوت/کارت اوراکل اورکات داره/روز تولد یه عزیزه امروز/خیلی عزیزه/100 ساله بشید با دل خوش/جاتون خالیه/لیاقت میخواست که نداشتن/خوبم ،خوشم/این کاندیداهای طنز آمیز/ دختر خوب دوست دارم ،معذرت میخوام/فایل گلچین عکسای 3 سالم تو تعویض ویندوز پرید/مهرداد هنوز زنده است!/ آرشیو یاهومسنجر هم رفت/دلم برای همه ی اون سوتفاهما تنگ شده بود ولی.../به چه هوایی/از بن بست میترسم/از دنده عقب از خیابون یکطرفه/ دلم یه آزاد راه میخواد با کلی منظر سبز/هی برم هی برم هی برم/مرا از پشت این نقاب شاد بیرون بکش/میخوام بی نقاب،با تو بخندم(شعرهفته پیشه)/هی هی روزگار/ماورا الطبیعه/رویاهای مورد نظر در دسترس نیست/آخه چراانقدر بی تجربه؟/ببخشید ببخشید تا کی؟/گل نرگس که خار نداره،داره؟

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger