آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

تربچه نقلیا


Posted by Hello

اینم نقلیهای جدید سفره ی ما!
بقول عزیزی ،آدم با دیدن عکسشون هم اشتهاش باز میشه
روی عکس کلیک کنید تا لذت بیشتری ببرید!
یه چند تا مطلب دارم ،نمیدونم کدومش بیشتر بدردتون میخوره.یه لطفی بکنید و اونهایی رو که براتون جذابیت بیشتری داره انتخاب کنید تا در روزهای آینده آمادش کنم.
1. تغذیه و بی خوابی 2.تغذیه و پوسیدگی دندان 3.تغذیه و سلامت پوست 4.تغذیه و دوران قاعدگی 5.در مان خشکی پوست با تغذیه 6.تغذیه و بهم خوردگی معده 7.تغذیه و ام اس 8.آکنه و تغذیه9.تغذیه و ریزش مو 10. خواص کلم ،بادام،کیوی،بادام،گردو و ریواس



وهنوز در خانه ی پدری ،بوی عطر یاس و بهار نارنج می آید
صدای قیل و قالی بچه های کیف بدست است
وطعم ریحان و نعناع و کمی تنهایی ...
صدای آهنگ "افشین محمدی " میاد:
جای تو خالی،جای تو خالی
جا پای تو مونده هنوز رو نقش قالی
جای تو خالی

دیگه خوب یاد گرفتم که شبها بغض قدیمورو تو خوابهام ،گم کنم و صبحها سبک از خواب بیدار بشم.
من همچنان سرشار از انرژیم و ترس ،که چرا اینگونه ام و بقول سهراب:
من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هشیار است
...
نکند اندوهی سر رسد از پشت کوه.


نکند
نکند
نکند
میترسم

اینهمه انرژی طبیعی نیست.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger