آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

دار،ماهی،سلامتی!

ای صبح! ای بشارت فریاد! امشب خروس را در آستان آمدنت سر بریده اند!
ابتهاج

زنانگی ات را پنهان کن با این لینک از نوشته اش تشکر میکنم نه معرفی سایتش.


خودتون قضاوت کنید!
*تو ایام عید یکی از دوستانم با برادراش و مادرش داشتند از اتوبان تهران _قم رد میشده اند.با توجه به اینکه قر تو کمر این دوست ما و برادراش در کل بند نمیشه،ساعت 8 شب در ماشین بهمراه آهنگ مشغول حرکات موزون بوده اند!
دم عوارضی قم پلیس جلوشونو نگه داشته ودیدند مشغول جریمه نوشتنه جناب آقای پلیس.وقتی علت جریمه رو پرسیدند،پلیس گفته شما مورد منکراتی داشتید،پلیس جاده اطلاع داده که شما در ماشین همش در حال رقص بودید مخصوصا دو نفر عقب ماشین!
خلاصه 4 تومن جریمه رقص از آب در اومده!
به رقص و حیوون و غذا خوردن و با موبایل حرف زدن راننده ها گیر میدن و اونوقت خیابونهای تهران عملا داره تبدیل میشه به یه پارگینگ بزرگ!

طناب دار
**برای خرید هدیه رفته بودم یک مغازه،دیدم از سقف مغازه چند تا طناب آماده دار آویزونه.اول فکر کردم تزیینیه،به شوخی به فروشنده گفتم:شما آلت قتاله هم میفروشید؟!گفت بله.گفتم چه قیمته؟گفت طناب نبافتش متری 1500 تومن،گفتم یه طناب دار آماده چند در میاد اونوقت؟گفت 4500 تومن!
دلم میخواست هدیه سال نو برای چند نفری بخرم البته با کمال میل نصب در محل رو هم میپذیرفتم!
یادمه چند سال پیش دولت سوئد برای کاهش آمار خودکشی که زیاد شده بود،در سطح شهر سالنهایی ساخته بود که طنابهای دار آماده آویزون بود.اینکارو کرده که کسی که میره برای خودکشی از عمل خودش خجالت بکشه و پشیمون بشه.یکموقع فکر میکنم کشورای دیگه چه جوری بمردمشون بها میدن اینجا چه جوریه.

ماهی ماهی
***برام جالبه که تو وبلاگاتون مینویسید که ماهی قرمزاتون مردند!پدر من چند سال پیش بنیت نوه هاشون 7 تا ماهی گرفتند.
من 5 تا از اونهارو تا سه سال سر هفت سینمون میذاشتم.باورتون میشه 3سال اینا زنده بودند؟جاشونو بزرگتر کرده بودم ،هر روز بهشون نون میدادم وخیلیم هواشونو داشتم.میخواستید زنده نمونن؟!!
هر سال میخوایم بازم بگیریم ماهی،مامانم میگه حوصله ندارم ،خیال مردن ندارن که!!!

روز جهانی سلامتی
پنج شنبه 18 فروردین و 7 آوریل روز جهانی بهداشته یا همون روز سلامتی،به این بهونه گفتم یه پیام بهداشتی هم بدیم! یک روش
غذایی برای درمان میگرن میگم که برای چند نفر جواب داده.
از خوردن این مواد غذایی خودداری کنید وهمینطورترکیباتی که شامل اینها هستند.(بطور مثال پنیر میتونه شامل پنیر پیتزا هم بشه.)
موز،پنیر،قندهای مصنوعی،پسته ،شکلات،یه چند تا چیز دیگه هم هست که الان منبعش دست خودم نیست ولی همین ها هم امتحانشو پس داده.
در موقع شروع سردرد 2عدد استامینوفن کدئین میل شود.
نخوردن ماست هنگام سردرد،ولی جبران قند خون هنگام سردرد با نان و سیب.
این توصیه رو آدم میگرنی که هفته ای 3 روز حداقل سردرد داشته انجام داده و الان دیگه سردرد نداره.
تو بلاگ قبلی هم گفتم اینجا هم میگم،من تغذیه خوندم و با کمال میل به سوالاتتون با ای میل جواب میدم و حتا اگه احتیاج به رژیمی بود در خدمتتون هستم.

 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger