آرشیو.میل

بازدیدکنندگان

موزیک

لينكدونی

يه‌حرف،يه‌روزنه

ای خرد خفته برو،دولت بیدار بیا *

بدترین روز تو ماه فروردین برای شما چه روزیه؟

نه 12 بخاطر سالگرد جمهوری اسلا می ،نه 13 بخاطر شگون به نحسیش!

برای خیلیا روز 14 از همه روزها تو فروردین عذاب آورتره،چرا که باید بعد از 2هفته تعطیلی و بخور و بخواب و گردش و تفریح ،زندگی کاری و تحصیلی خودشونو دوباره از کله سحر شروع کنند.

ولی من عمرا اینروز رو با تمام چهره های اخموی اول صبحش دوست نداشته باشم،چون روز تولدمه!

*من نرگس دو برابر ترانه ،سال دارم!

**اگه فقط یکساعت زودتر بدنیا اومده بودم ،تا آخر عمر مهر نحسی رو پیشونیمون بود،خدا رحم کرد!

***اگر کتاب طالع بینی خوندید که در مورد فروردینیا نوشته بود که خرسهای مهربون خوبی هستند،بدترین فحششون"الاغ بیشعوره"! و شعارشون در زندگی اینه که " لذتیست در خوردن که در خوابیدن نیست" بدونید که در مورد من لااقل راست گفته!

****قابل توجه زیر سی ساله ها:1+29 ساله شدن اصلا درد نداشت!مثل آمپول زدن بود!

یاد پارسال بخیر...

*شعر از مولانا


 |

بهترين حالت صفحه نمايش ۷۶۸ در ۱۰۲۴ می‌باشد.

Powered by Blogger